RSS    |    Ana sayfam yap    |    Favorilere ekle
 
Otomobil « Önceki | Sonraki » |      ANA SAYFA



2012 yılı içinde gelen yeni yasalar ile birlikte cam filmi hala yasak mı? Cam filmi cezası kalktı mı? Cam filmine ilişkin son ayrıntılar 2012 yılı için şöyle;

Sakarya’da yerel mahkeme, aracın camında takılı bulunan film nedeniyle kesilen cezayı haksız bularak iptal etti.

Sakarya Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri, trafik kontrolü sırasında durdurdukları Sakarya Barosu eski Başkanı Vacit Öktem’e aracının camlarında film olduğu gerekçesiyle 154 lira trafik cezası kesti. Öktem, cezayı haksız bularak Sakarya 4. Sulh Ceza Mahkemesi’ne iptal başvurusunda bulundu.

Mahkemenin belirlediği bilirkişi araçtaki filmlerin sürücünün görüş açısını engellemediği yönünde rapor verdi. Bunun üzerine mahkeme Öktem’e verilen cezası iptal etti.

Öktem, yaptığı açıklamada, aracına filmleri sonradan taktırdığını söyledi. Aracın bu şekilde muayeneden geçtiğini kaydeden Öktem, “Trafik ekipleri kontrol sırasında 154 lira para cezası kesti. Kesilen cezanın maddesinde ‘sürücünün görüşünü engelleyecek her türlü çıkıntı veya film gibi ilaveler konulmaz’ diyor. Benim aracımdaki filmler görüşümü engellemediği için itiraz ettim. Bilirkişi incelemesi sonucunda filmlerin sürücünün görüş açısını engellemediği ortaya çıktı. İtirazım kabul edildi.” dedi.

Mahkemenin kararının emsal teşkil edebilecek nitelikte olduğunu ifade eden Öktem, araçtaki filmin sürücünün görüş mesafesini engellemediği takdirde ceza yazılamayacağını savundu.



    Yayın Tarihi: Pazar, Haziran 24, 2012, 2:08

“Cam Filmi Yasakmı 2012 Cam Filmi Cezası Kalktı” için 185 Yorum

  1. zafer diyor ki:

    türkiyede bütün iş bitti sıra buna mı geldi yani devletin parayamı ihtiyacımı var yani ben ce cok sacma bir şey kesillikle bu yasa kakmalı parayı kimse yoldan bulmuyor elin adamı jipe biniyor polis gecdiyor elin garimanı tofaşa biniyor ceza kesiliyor nerde bu devlet büyükleri

  2. ff diyor ki:

    sandıkta…

  3. yinemy diyor ki:

    *** polisleri gücü yetene kesebiliyorlar ceza ne oldu *** gibi kaldınızmı *** hasanlar.. böyle alamazsınız işte parayı devletin adamı o fakir gariban biri değil

  4. murat dağlı diyor ki:

    24 06 2012 kırmızı ışkta dururken ve yanımda ailem varken sivil bir trafik polisinden çok kaba bişekilde karşılandım ve bana filim den dolayı bana ceza yazacanı söyledi ve ben itiraz etim ben aracımı bu şekilde muayeneden çıkardım ve muayenede hafif kusur olarak geçti filimleri bana yırtırdılar sizce bu saçmalık değilmi sizce suç tüv.türk demi trafiktemi yoksa biz vatandaşlardamı….

  5. ersin pamuk diyor ki:

    kim bu saçmalığa dur diyecek bende mahkemeye başvuracam millet düşmanlığı sadece sakaryadamı var polisler trafik keşmekeş dolmuşların keskin korna seslerini kesinde bir iş yapın bari öyle ceza kesilmez can yakanın canı yansın inşallah diyorum…

  6. ömer yozgat diyor ki:

    bide buna kaldık zenginler niye cevrilmiyorda garibanlar ceviriyorlar ceza ödüye ödüye biz usandık neden bu polisler

  7. uğur ışık diyor ki:

    çok güzel gereken yapılmış. birde arac alkolalmışgibi şöförün yemiş olduğu cezayı araca yazipte seni kullanan cezayı ödemeden sahibin seni satamaz demeseler sahibin senibaşkasına verdiyse cezanıda ödesin öyle satsın diyolar bu bir türkiye klasiği

  8. muhammet donmez diyor ki:

    merhaaba arabayı almak ıcın bı dunya para ver vergısını ode bı dunya ceza ıle karsılas ve bıde araca ıstedıgın gıbı sekıl verme bıneme boyle bırsey varmı ya.ben hıç mercedes bmv nın çebrıldığnı görmedım tamamı sımsıyah camlı.garıban adamdan mafya olmaz geelde paralı adam tehlıkelı olur..sahıle yada doganla suıkast duzenlendıgı hangı ulkede gorulmuşşş…

  9. sedat diyor ki:

    bana tek lazım olan nokta ailemle rahat oluyorum camlar filmliyken

  10. yiğit diyor ki:

    fLimLi camdan ceza yedim gece uyuyamıyom sinirden gittim trafikten düşürttürdüm biton rezillik sırf masraf baska hiçbişey deil flim olsa ne olcak sankii söktüm flimleri şimdi araba keloğlan gibi hiç binesim gelmiyo flim yokya polis gördüqüm zaman üstüne sürüyom gene durdurmuyo :D

  11. Emrah diyor ki:

    Bende dün akşam saatlerinde cam filmi yüzünden ceza yedim ama filmlerim en inceydi kalın bile değildi ya nasıl oluyoda incecik içi görünen filme ceza yazılıyo aklım almıyo bu mantıksızlığa birileri dur desin lütfen olcak şey değil hem parayı ödüyoruz hemde o kdar masraf edip verdiğimiz filmleri söküyoruz adeletmi bu ya bu yasağı kim kaldırcak vala cumurbaşkanına kadar çıkası geliyo insanın ya..!

  12. saygun diyor ki:

    lütfen artık bu ülkede film cezası olmasın yaa olmasın bi araba çok dikkat çekiyosa durdurulsun gerekirse arabanın içine bakılsın ben kırmızı ışıkta durunca yan tarafımdaki adamla göz göze gelmek durumunda degilim yaz sıcagında güneşi yemek durumunda degilim lütfen bu msjlar dikkate alınsın ben film taktırdıysam görüş açımı iyi görüyorsam kime ne???

  13. SIKINTILI diyor ki:

    dün konyada aracımın camlar fılımlı dıye 154 lıra ceza yedım .bıde trafıkden men edıldım bıde cekıcı cagırıp otoparka cektıler aracı 60 tl de cekme parası verdık .gorende bızı vatan haını sanar akıl kar ısı degıl bu devletın ısı

  14. Sedat diyor ki:

    Arkadaşlar artık filmler serbest.Siz yine çok kalın film çektirmeyin 2 numaraya kadar idealdir.Bu sefer sert kayaya tosladılar bakın hakkı adaleti bilen kişi nasılda kaldırttırdı cezayı.Tebrik ediyorum =))) Bu arada bende 3 hafta önce yedim filmlerden ceza söktürdüm fakat serbest olunca yine çektiricem fil

  15. sdeniz diyor ki:

    arka cam ve arka yan camlara serbestmiş malesef

  16. ibrahim diyor ki:

    merhaba arkadaslar şimdi ben anlamadım bu film yasagı kalktımı kalkmadımı benim aracım da 1 numara film var bugun yolda normal bi şekilde gidiyorken polis arkamıza takıldı bizi anons etti saga çek diye neyse aracı saga çektim dörtlüleri yaktım. kimlikleri istedi ruhsatı ehliyeti verdik durdurma nedenlerini sorduk adamlar bize kıl oldu. bi anons geçtiler etrafımızda 7 8 ekip otosu doldu bi an sandım istanbulu yaktık kaçıyoruz. sonra polis ruhsatta bişe bulamadı herşey tam bize dedi aracta yüksek sesle müzik dinliyordunuz bagırıp çagırıyordunuz yalan öyle bişe yok bide filmden ceza kesti toplam 250 küsür bişe bide erken öderseniz kampanya var dedi indirimli oluyormus üstüne birde aracın kaporta orada çizildi polisler tarafından kaşla göz arasında ben şimdi ne yapabilirim ?

  17. can oktan diyor ki:

    aracımda film varken ailemle rahat gezıyorum fılm olmadıgı zaman insanlar aracın içine yiyecek gıbı bakıyolar arkadaşlar haksızmıytım

  18. cem asya diyor ki:

    resmını cek polıs tarafından yapıldıgını söle şikayetcı ol sen kazanırsın kardesım kımse kımsenın malına zarar veremez polıs dahı olsa sonucta para verıyosun bu mala degılmı

  19. TURHAN KARABEL diyor ki:

    ARKADAŞLAR O MAHKEMENİN KARARI EMSAL DEĞİLDİR.KİŞİYİ BAĞLAR.BU OLAY SONRASI TRABZONDA KARTAL SÜRÜCÜSÜ FİLM DEN CEZA YEDİ İTİRAZ ETTİ . BÖLGE TRAFİK SAVUNMA YAZDI.30/1B MADDESİ İLE YÖNETMELKTE AÇIK OLARAK YAZIYOR.ARAÇ CAMLARINA FİLM TAKMAK YASAKTIR.KANUN DEĞİŞMEDEN POLİS CEZA YAZMAYA DEVAM EDCEKTİR.ARKADAŞLAR MAĞDUR OLMASIN

  20. imam hakan diyor ki:

    her meslekte olduğu gibi emniyettede bu güzel kurumun adını lekeleyecek arkadaşlar maalesef mevcut.Yaklaşık bir sene önce filmden ötürü bende ceza yedim.Polis arkadaş sakalıma gıcık olsa gerek hem ceza yazdı hem filmi söktürdü hemde aracını trafikten men ederim diye tehditler savurdu ensesi kalınlara kimse birşey diyemiyor olan hep gariblere oluyor.Muayeneden hafif kusurla geçen şeye nasıl oluyorda polis ceza yazabiliyor anlamıyorum.Polis arkadaşlardan ricam yüksek model araç görünce gözlerini kapamasınlar

  21. recep diyor ki:

    kardeşim madem araçta film yasak o zaman bu filmleri takan yerleri de yasaklayın öyle ya uyuşturucu kullanmak suçta satmak suç değil mi bence aynı şey ama tamamıyla bir saçmalık

  22. erdal diyor ki:

    CAN FİLMİ MADEM YÖNETMELİKLE YASAK,TRAFİK BUNU UYGULUYORDA MUYNE İSTASYONLARI NİYE UYGULAMIYOR?DELİ OLMAMAK ELDE DEĞİL,YAHU BU VE BENZERİ PROBLEMLERİ BİR YETKİLİ DUYMUYORMU,BU SAÇMA UYGULAMALARI DURDURACAK BİR YİĞİT YOKMU ALLAH AŞKINA,,,

  23. hancı diyor ki:

    madem film yasak bana sana ona sade vatandaşa ceza yazılıyor yasak deniliyor polis tarafından peki devletin resmi polis aracında yada devletin trafik polisinin yada normal plisin sivil aracında bu filmlerden yok mu??? bu mu adalet kendilerine gelince sıkıntı yok..bu adaletsizlik görülmüyormu sizce
    sanayide denk gelmis adamlar plis ön camlara bile en koyusundan film çektiriyorlarmış.demisler sıkıntı olmasın diye biz polisiz zaten sıkıntı bize traş demişler ahan da buyur burdan yak..ondan sonrada millet polisi niye sevmiyor kendisine sıkıntı yok sana bana ceza var
    toplantılar düzenlerler ondan sonra toplumla barışmak için aralarını ıyı tutmak için böyle adaletsizlikleri gördükçe nefret edesim mgeliyor haksız mıyım??

  24. yasin diyor ki:

    benim arabam doğan 93 model camlarındaki film acık görüş engel teşkil etmiyo ve ben yaklasık yarım saat önce ceza yedim madem bu ceza işlemi kalktı niye hala ceza yazılıyo üstelik polis memurunun dediği yeni arabalara yok eski arabalra var diyo benim gücüm buna yetiyo kardeşim herkes yeni arabaya binebilirmi durumumuz bunu getiriyo sumu yani eski arabay binmöek

  25. hakan diyor ki:

    aferin sana polis görünce üstüne sürde gör ……tersten

  26. murat diyor ki:

    peki bugun ıtıbarıyle uygulamalar devam ediyormu cam fılmıyle ılgılı son durum ne arkadaslar

  27. ümit demir diyor ki:

    şerefsizlik parayla değilki allah ın gazmalarını polıs yaparlarsa bole seyler olur yanı.ibne polıs cok polıs arkadaslar sız onlardan olmayın..

  28. Turhan KARABEL diyor ki:

    Herkese tekrar iyi günler.Arkadaşlar polislere veryansın ediyor.Niye film takma gereği duyarlar.Benim aracımda yok mesela taktırmak istemem riskli görevdeyim Kendi personelimin bile cam filmini söktürdüm.Gerek İçişleri Bakanlığı gerekse Emniyet Genel Müdürlüğü her yıl ara ara talimat gönderir teşkilata filmli ve abart eksozlu araçlarla ilgili…Sevgili arkadaşlar…Polis kendine verilen görevi yasalar çerçevesinde yerine getirir.Terör saldırıları çocuk kaçırmalar,gasb bu tür araçlarla yapılıyor.Ayrıca 2918 sayılı K.trafik kanunu 30/1b maddesi yönetmeliğin 63 maddesi araç camlarına film takmak yasaktır.diyor.Araç camları orjinal renkli camlarında, standartları mevcut araç satış bayileri O km araca kaliteli film taktırıyor ve 500 Tl fiyat farkı alıyor.Sonra da benim aracım orjinal diyor.Benim personelim de cezayı yazınca polis sevilmiyormuş ölçüye bak….Yasak halen devam ediyor ilgilenenlere duyurulur

  29. hancı diyor ki:

    göreviniz nedir bilmiyorum fakat benim diger yorumumu okudunuz mu.diyorum ki polis kendi resmi aracına daa çekmiş filmi gezyor kendi şahsi aracına da bunlar yasak değil mi 30/b kapsamına polis memurları veya emniyetin resmi araçları muaftır yazısımı ekli de bizler göremiyoruz??ölçüdeki maksat bu anlatabildim mi??

  30. m.bedir diyor ki:

    saçma sapan bi memlekette yaşiyoz ben kayseride yaşiyorum aracimda 3 numara film war aracimi polis cewirdiginde şüpeli görünüyo die beni aracdan indirdiler resmen terörist muameleesi yapiyolar şanet olsun bölyle memlekete

  31. e.şahin diyor ki:

    dünde ben yedim 154 lira ceza köyden geliyrdm mahmtbey gişelerden geçtim geçer geçmez durdurdular ailemle birlikteydm ehliyeti ruhsatı verdm bişey çıkmadı alkol dalgasından üfledm bşey çıkmadı illa bişey arıyr arbnın yanına geldi sağna solna baktı arka 4 cam filmlydi ve arbda film var diyerekten hiç acımadan cezayı kest ben böyle adaletin böyle tarik polisinin…

  32. emre cakir diyor ki:

    bastan sona butun yorumları okudum halk ısyan edıyor !
    arkadaslar allah herkese nasıp etsın benım bmw aracım var camları cızılmez amerıkan fılm cektım hem gunduz hemde gece ıcı gozukuyor suruse kesınlıkle engel degıl gazıantepte uygulamaya takıldım ve polıs cezayı kestı 156 tl. camın fılmını sökeceksın dedı. restı cektım yıyorsa araba aha orda gıt fılmı sok sokebılırsen dedım tartıstık yaka paça olduk komıser geldı arkadas 3gun muhlet kagıtımı ne yazın dedı. vel hasıl cezayı yedım eve geldım fılmı sokup aracı trafıge gosterdım olay kapandı. detaylı bılgı aldım daha sonra EGER KI SIZE CEZA YAZILIRSA KESINLIKLE CEZA KAGITININ ALTINI IMZALAMAYIN. IMZA ATMAK CEZAYI KABULLENMEKTIR ! IMZALAMADAN CEZA KAGITINI ALIN ARACINIZIN RESIMLERINI CEKIN MAHKEMEYE BAS VURUN KESINLIKLE SONUC ALACAKSINIZ. cam fılmı cok faydalı bırseydır.
    1. aracın ıcı yazın sıcaktan kısın soguktan korunuyor
    2.aracın ıcınde degerlı esyalarınız var ıse cam fılmı gorunmesı engellıyor dolayısıyla sıze ve malınıza zarar gelmesı kısmen onlenmıs oluyor
    3.klımadan tasarruf (dunyanın en pahalı yakıtının oldugu bır ulkede cok buyur bırsey bu )
    4.surucunun gorusunu engellemesının aksıne yardımcı oluyor gunes gozlerı almıyor golge bır surus hakımıyetı saglıyor. klımasız araclar yazın sıcakta trafıkte suruculerı baslarına ıslak mendıl koyup gıdenlerı goruyorum
    vel hasıl siiiikk gibi bır ulkede yasıyoruz bugun basbakanın aracı dahı trafık yonetmelıklerı kanunlarına göre tam donanımlı degıldır eger kanunlar uygulanırsa bugun iddaa edıyorum turkıyede bır allahın kulu arabasına bınemez ALLAH BELASINI VERSIN BOYLE DEVLETINDE KANUNUNDA !!! SAYGILAR HERKESE

  33. murat diyor ki:

    ya arakadaşlar inanın bu cam filimi artık baya bi sorun oldu ben eşim çocuk emziriyo diye arabada camları filimledim ama müslümanımdiyen bazı şahıslar durumu anlattıgımhalde cezayı yazdılar bunun açıklaması nedir biliyomusunuz sen emzir biz izleyelim bu bir devlet ayıbıdır birde enaz üç çocuk diyosun

  34. metin diyor ki:

    bencede cam filmi cezası olmaması lazım özellikle arkadaki camları film çektirmek iyi olur insan ailesiyle rahat dolaştırması için arka camları filmleri olması bi sakınca olmaması lazım ama genede fırsatçılar çok hemen ceza yaziyorlar biraz saçma geliyor daha önemli sorunlar varken bunlarla uğraşmaması lazım.

  35. TALAT diyor ki:

    benimde eşim çocuk emziriyor arabada diye perde taktırdım arabaya ama film yasak olmasa film olmasını tercih ederdim. Sonuçta sürücü görüşünü etkilemeyen birşey devlet büyüklerimizden bu duruma acil çözüm bulmasını istiyoruz.

  36. islam diyor ki:

    artık turkıye dersını aldı ne bu saçma sapan şeyler yok bılmeem fıl yasası mı yok bılmem şoyle boyle bence turkıye bunu hakketmıyorr

  37. ersin diyor ki:

    Yaklaşık bir saat önce cam filmlerimi sökmem için uyarı aldım.Ceza yemedim ama polisle diyaloğum ilginçti.
    Polis:Alkol varmı?
    Ben:Yok kullanmıyorum.
    Polis:Neden kullanmıyorsun?
    Ben:Gerek Duymuyorum.
    Polis:Cam filmlerine gerek duyuyosun ama
    ve sözün bittiği yer alkollü bir sürücüyle camları filmli araç kullanan sürücüyü eşit görüyor adam.Üstelik aracımdaki cam filmi en incesinden ve bir tek arka camlarda var.
    Sadece cam filmi değil PLAKA AYDINLATMASI göz alıyor diye ceza yazmaya kalkışanına bile şahit oldum.
    Bunların amaçları kusurlu araçları tespit etmek değil kusursuz araca bile bir kusur bulup o cezayı yazmak.

  38. ahmet ilik diyor ki:

    Ya bana tam iki kere 154 lira yazdılar 3üncüdede arabamı bağladılar ve tam 300 lira para aldılar sırf bu film yüzünden benimde görüş açımda hiçbir sıkıntı yaratmıyodu böyle polislerin ben ……..

  39. ahmet sağlam diyor ki:

    29/09/2012 tarihinde antalya kumluca arası trafik kontralinde suc unsuru bulamadılar aracta filim var diye 154lira ceza kestiler ne yapmam gerekir

  40. fatih diyor ki:

    cam filminden ceza yedim bu kararın iptal olduğunu herkes biliyor artık bu konuya ilişkin elinde mahkeme kararı olan yada karar örneği olanların f_h0410@hotmail.com adresine gönderirlerse çok sevinirim bu siteye de yorum olarak gönderebilirler..

  41. menderes diyor ki:

    arkadaşlar yorumların tamamını okudum. son derece haklısınız. deveye sormuşlar boynun neden eğri diye o da nerem doğru ki demiş onun misali. bazılarına serbest bazılarına yasak bazı yerlerde uygulanmıyor bazı yerlerde durmadan ceza kesiliyor. mantık olarak hiçbir sakıncası olmayan birşey aslında. eğer sen ülkeyi yönetmek için kanun yapıyorsan birsürü faydasına rağmen çocuk kaçırma terör gibi bahanelerle yasaklarla olmaz bu işler. sürekli ceza vergi zam har(a)ç. hepinize saygılar sunarım

  42. ali kültürel diyor ki:

    yaptığınız muracattan dolayı tşklr benım ön camımda flım yok
    yandakılerde guneşi kesıyor göruşume engle olmuyor kararın bır nushasını alabılırsem sevinirım bu sene aynı araclan ankarada yandan carptılar kış gunu oralarda kalmadık istbula kadar geldık
    alistd@otmail.com

  43. hakan diyor ki:

    peki turhan bey güzel yazmışsınızda polis olan cevremde araçlarında filim var çogunun onlara sordugumda diyorlarki biz polisiz bize geçmez ayrıcalık nerde hala anlamadım.

  44. ali diyor ki:

    sana iyi geçrmşlr anlaşln… yaran var derdin var senin

  45. ahmet diyor ki:

    arkadaşlar yorumlarınızı tek tek okudum polisler dişini gecirecegini bildigi adama yazıyor gelmeyene yazmıyor bide benide durdurdular cevirme yoktu sağda öyle duruyorlarmış polisler araclarının dışındaydı önümdende 2 arac gidiyordu onları durdurmadı beni durdurdular bende hen cektim ehliyet russat dediler bende verdim polis bana arabanda filimde varmış dedi sadece arka filimleri gördu sana ceza yazalım dedi abi filim yasak dedim polis hayır yasak ama int acık landı yasak kalktı diye hatta avukat mıydı doktormuydu bilmiyorum ama sonucta kazandı dedim bana polis sen avukatmısın yada doktormusun dedi ama filimleri sök dedi aracı baglamam dedi bende filimleri söküyordum tamam tamam ceza yazmıyorum dedi ama filim yasak dedi kusura bakmayın biraz uzun oldu ama ben böyle kurtuldum sadece filim olduktan sonra arka 3 camda olsa yazıyorlar dikkatli olun 2013 de yasak kalkıyormuş dediler

  46. mertcan diyor ki:

    arkdaşlar film cezası 2013 yılında kalkıp klamıcgı belli degil sadece yürürlüge alıncak kabül edilirmi edilmez mi belli olmaz. benim 2 aracım var bitanesi tofaş şahin digeri jıp ikiside tüm camları koyu film araçların içi görünmicek şekilde tofaşa ceza yedim ama jıp e yazmadılar nedense

  47. onur diyor ki:

    buqun ana yolda gıderken sıvıl polıs aracı durdurdu ındım buyrun dedım senın araacın cok fazla dıkkat cekıyor dedı fılım wardı aracta arac tofaş ben kıbar davranınca en az cezadan yargıladı tekrar fılımlerı cıkarıp fotograf cektırmeye gıttım baska polıs memuruna ben fılımde cekıyorum dedım adam benle pazarlıga oturdu kaca cekıyorsun dıyor ve benı durduran sıvıl polıs aracı ful en koyusundan fılımlıydı aglayayım mı guleyım mı arkadaşlar siz soyleyın

  48. onur diyor ki:

    sımdı ben fılım transparan karbon cektım ıcın gelen musterıme ne gostercem adam demez mı senın aracına nıye cekmedın dıye benım bulunduqum yer kucuq memleket benım aracım suan mımlendı sayılır sırf ısım ve fılımı sevdıqım ıcın aracımı satıp baska arac alacam adalet mıdır bu fılım cektırenlerın %100 aılesı gorunmesın dıye aracı quzel gorunum ve gunesten etkılenmesın dıye cektırıyor fılımsız arac cıplak oruspuya benzıyor resmen

  49. taha yasin diyor ki:

    arkadaşlar bende malüm 11.11.2012 yani dün filmden dolayı 154 tl ceza yedim.ön camda yoktu ama yanlarda ve arkada vardı.herşeyim nizami kemerim dahi takılıydı ama ülkemizde hala vurun garibana mantığı devam ettiği için kusura ceza değil ceza kesmek için kusur aranıyor yazık günahtır….

  50. murat diyor ki:

    arbayı yeni aldım yanlız aldım arabanın muanesi yapılmış ve filimli iken yapılmış şimdi bu kanunda cam filmi ser best bırkılmıştı.Sonuç ne

  51. SADETTİN diyor ki:

    İST EDİRNE KAPIDA MİNİBUSCÜLER RESMEN YOLU İŞGAL EDİYOR O KADAR VATANDAŞ EVİNE GİTMEYE ÇALIŞIYOR YARIM SATLİK YOLUMUZA MİNİBUSLERİN OLDUGU İÇİN 2 SAATTE GİDİYORUZ BUNA KIMSE BURDA NE OLUYOR DİYE BAKMIYOR NE BİR POLİS NEDE BİR ZAPIDA VAR NEDEN BUNLARI KIMSE TAKIP ETMİYOR BEN ARACIMLA YOLA GİDERKEN YANIMDAN GECEN ARAÇ ÖKÜZÜN TİRENE BAKTUGI GİBİ BAKIYOR VE CAM FİLMİ YAPTIRDIM ARKALARA VE DAHA RAHAT SEYAHAT YAPABİLİYORUM CAM FİLMİNİ YASAGINI KALDIRSINLAR

  52. murat diyor ki:

    BENDE CAM FİLMİNDEN CEZA YİYENLERDENİM
    ASLINDA SÖYLENECEK ÇOK ŞEY VAR AMA NEYSE Bİ GÜN İNŞALLAH POLİSLER ÜNÜVERSİTE MEZUNU MECBURİYETİ GETİRİLİR HERKEZ POLİS OLMASIN NASIL HERKEZ DOKTOR MİMAR OLAMIYOSA POLİS TE OLMASIN MEMURLARI SEÇENLER LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT HEPİMİZİN AYLESİ VAR HEPİMİZİN Bİ KARİYERİ VAR Bİ ANDA BİZİ SİLEBİLİYORLAR YAZIK

  53. ufuk çınar diyor ki:

    ”’AYNEN OYLE GECİREBİLDİGİNE MUTLAKA OKU”’
    ben artık evımın onunden aracı çıkartamıyorum. oturdumuz yerde mobese var adamlar oderece takıpte aracımda hıc bırsey yok arabaya ailem biniyor diye sadece arka camlara film çektim gecenlerde carsıya ındım ve aracımda bayrak vardı arkada. polis terminalin orda sıkıstırdı. bayrak ne lan dedı sehıt var oyuzden dedım bırak bu ayakları dedı. sök bayragı dedı sökmedım varsa gucun sök dedım ozaman aracın filmlerini sökeceksin dedi . . .onları sdökerım ama bayragı sökmuyorum dedım yapmadıklarını bırakmadılar. devlete vergı verıyoruz. arabamızla gezemıyorum. pıskolojık baskı altında kaldım ya bıkac kısıyı vuracan baska turlu olacagı yok yanı. adamlar törörist muamelesı yapıyolar . daha bir suru seyy ustundekı üniformaya guvenerek herseyı yapıyolar haketmıyolar ama işte burası TÜRKİYE. BURANIN KAYMAKAMLIGIDA AYNI EVI BARKI OLANA YARDIM EDIYOLAR . EVINDE EKMEK OLMAYAN ADAMI SALLIYOLAR. POLISINE GELLINCE ESNAFSAN PARAN VARSA ARKAN DASSAKLIYSA. POLİSLE KAVGA EDERSEN YOLDA DURDULMASSIN ISTERSE EKSOZ FILM SON SES MUZIK OLSUN. BURASI ZONGULDAK ALAPLI. YAKINDA VALİLİGE BİR YAZI YAZIP GONDERECEİM .. BURASI KENDI BASINA BIR DEVLET GİDİYOR DİYE.. ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSIN. . . .

  54. maxımus diyor ki:

    halı sahadan çıktım önüme ford transit sivil araçla önüme kırdılar noluyo dedım aracınız trafikten men görünüyo neden dedim muaynesi yok dediler ki muaynesi 6 ay önce yapılmıştı sonra şu bu derken ekip geldi gece saat 12 eee dedim camlarınızda film var artı plaka app tc mührü yok eee arabayı çektiler 226 tl para cezası kestiler hiçbirşey anlamadım ne emniyet müdürü akrabam var nede üst düzey tanıdığım son sözüm eğer hakkım geçtiyse size harram zıkkım olsun dedim .zanettilerki abi çekip yalakalık yaparak ceza yememek için binbir türlü laf edeceğim..delikanlı gibi lafımı yüzlerine söyledim paşa paşa cezamı öderim.rabbim bu yaptıkları haksızlıkları yanlarına bırakmaz inşş.gece saat 3 oldu hala sinirden uyuyamıyorum .inşş atamaları hakkari şırnak taraflarına çıkarda orda çocuklara şeker çikolata dağıtırlar batıda ki polisler e rahatlık battığı kesin..

  55. supercharged diyor ki:

    Yaklasik 2-3 ay once ayni durumdan magdur oldum. Muayeneden gecen araca ceza kesiliyor cok sacma. Mahkemeye verip kazandim. Mesele 154 tl degil. Burdaki mesele ya cahil poliste yada sistemde…

  56. trafikpolisi diyor ki:

    arkadaşlar merhaba. biliyorum bir çoğunuzun canı yanıyor bu film camlardan. kanunun 30/1-B md. cezayı yazıyoruz. bir hafta da süre veriyoruz. tutumu iyi olan kişilere orada söktürüp ceza da yazmıyoruz. adamın biri diyor ki benim görüşümü engellemiyor. yanından karısı çıkıyor ben de rahatsızım memur bey akşam araba kullanırken net göremiyorum etrafımı diyor. buyur buradan yak :)kendinizi kandırmayın 2-3 numara film çekip de çok net görüyorum diye. geçen istanbulda olmuş kadının birini zorla arabaya atıp kaçırmışlar ağzını kapamışlar. trafik uygulamasına denk gelmiş. sonra yoluna devam. kadın ifadesinde trafik polisleri gördü müdahale etmedi demiş. bakış açınızı genişletmenizi tavsiye ediyorum.

  57. vatandaş diyor ki:

    memur bey dıyorkı bakıs acınızı genısledın.kendileri genişlediyo sanki milletin ahını almaktan başka bişey yapmıyo tamam kırmızıda gecene yaz hız yapana yaz anlarım ama fılm batıyormu size insan kendisini düşünüyor engellese görusunu zaten yapmaz onu mesela benım canımı siz benden iyi mi düşüneceksiniz sizin bu milletten bu sekılde aldıgınız paralar haram bedduamdır çocunuzdan torununuzdan cıksın insallah

  58. vatandaş diyor ki:

    pekı trafik polisi bu uygulamayı sükseli adamlara niye yapamıyorsunuz yemıyo demi atamalarla sıkıntı olur diye yapıoruz yalanını gein hiç sölemeyin zaten aranızda dürüst yok çünkü bu tür arkadaslarınıza dogu görevi cıktıgında sevınıyorum kendı adıma burunları surtuyo cunkü

  59. bülent diyor ki:

    28,11,2012 tarihinde trafik beni durdu ehliyet ruhsat dedi verdim sonra aracımın yanına gelip camlara baktı dedi camlarda film var 154 ceza kesti birde izin kagıdı verdi 3 gunluk şimdi benim sorum filmleri söktüm aracı muayneye mi götürücem trafik şubeyemi bilgi verirseniz sevnirim ark

  60. turhan diyor ki:

    Bülent Kardeşim öncelikle geçmiş olsun Filmleri söktürünce herhangi bir trafik ekibinin yanına aracının filmlerini sökülü halini gösterin ve trafikten men düşümünü yaptırın Sonra araç muayenesine gidin cam filmi hafif kusurlu olarak muayeneden geçiyor.İyi günler.

    Vatandaş isimli şahsa sen ve senin gibilerin bedduası ancak kendine döner.Senin aracında film varsa cezayı yemeye mahkumsun Kanunda da yönetmelikte de açık yazıyor.O tarif ettiğin lüx arabalara bal gibi yazıyor benim personelim gıkı çıkmıyor.Ne zaman şahine doğana yazsan demegoji yapıyorlar.Ufkunuzu genşletin.Çocuğun babası arabamın filmlerinden eksoz sesinden utanıyorum.Düğüne cenazeye gidemiyorum Ne olur cezamı yazıyorsunuz söktürün bunları diye Ne kadar küfür de etseniz.Beddua da kendinize yazık edersiniz Bizler beddualara dua ile cevap veririz.Rabbim ıslah etsin tüm gençlği…Allaha emanet olun

  61. taha yasin diyor ki:

    trafik şubeye gitmen lazım kardeş önce tutanak tutacaklar filmin söküldüğüne dair sonrada gidip internetten polnetten düşecekler..

  62. murat diyor ki:

    ya kardesım burda magdur olan bızız polisler bile tatlı dille sölese hersy güzellikle olur bugun bende 154 tl. ceza yedim polisin konusma tarzından dolayı bagırdım cagırdım yasak olabilir ama hersy tatlılıka güzeldir polislerin o kıyafeti giydikten sonra kendılernı bısey zannetmelerı benım gercekten zoruma gidiyo sonucta insansin insan unutma sizinde gidiceğiniz yer belli bizimde gidicegimiz yer..

  63. dogus diyor ki:

    arkadaşlar polıslerın bır yerı *** gereken muammeleyı verırsenız hadlerını bılırler ben daha cektırmedım ama o fılmı cektırecem gelsın yazsın bana ceza boyle bır uygulama yok o fılmıde sokmıyecem bana o cezayı yazacak paşa paşa mahkemeye gıdıp kazanacam o davayı,nekadar polıs varsa allah belasını versın hepsı aynı ama sunuda soylemek ıstıyorum alma mazlumun ahını cıkar aheste aheste rusvet alırken veya o fılmı ceken yakın arkadaşları olsun yada meslektaşları olsun bakım yazıyormu cezayı topunu *** vergımı oduyorum herturlu aracaımı muayeneymıs egsoz puluymus suymus buymus oduyorum dugun arabasıyla rahat gezemıyorum

  64. turhan diyor ki:

    Doğuş isimli vatandaş yukarıda yazılan yazıları ben üstüme alınarak seni bu saat itibaren savcılığığa veriyorum İp adresin belli zaten polise küfretmenin bedelini sana mahkemede ödeteceğim Site yönetimi burası polislere hakaret etme yeri değildir Nasıl onay veryorsunuz

  65. Selçuk Dereli diyor ki:

    Kimsenin Ip adresi mahkeme kararı olmadığı sürece kimseye verilmez!

    Mail adresleri, ip adresleri gibi özel bilgiler yalnızca tr-portal.net olarak bizde saklı kalacaktır!

    Burada herkes eleştiri hakkını kullanıyor. Tabi ki küfür içeren yorumlar yayınlanmıyor. Bazı yorumlar da gerekli sansürler uygulanarak yayına alınıyor. Fakat herkesin, her konuda eleştiri yapma hakkına sahip olduğunu unutmayın!

    Tüm itirazlarınızı istediğiniz mercilere yapabilirsiniz.

    Eğer site içeriğinde illegal, telif hakkı ihlali, kişilik haklarına hakaret vb. unsurları içeren materyallere rastlarsanız ve bunlarla ilgili kaldırılma/değiştirme talep ediyorsanız bunu iletisim@tr-portal.net adresinden bize bildirebilirsiniz.

    Saygılarımızla
    Tr-PortaL.NeT

  66. zorbey diyor ki:

    vala o kadar saçma işler varki anlatılmaz hepsi birincisi araba cam filmi araba sahibine ceza yazacağınıza gidin o filmi satanlara niye yazmiyorsunuz yazmadığınıza göre buda insanları bi kandırmacadır zorla çıkartiyorsunuz sonra insan alıp takıyor.trafik gidip yakalıyor anlaşmalı bunlar artık yeter beee……… insanın rızkıyla oynamayın insan eve bi ekmek götüremiyor yazık bee..

  67. Tofaşk diyor ki:

    herkesin derdi aynı sanırım bende 94 modl şahin var ve filmli ben ceza yemedm ama hafta önce uyarıldm bidaki sefere cevırmeye girersen arabanı trafkten men ederz dyen polisle karşılastm filmleri söktümmü?hayır 3 haftadr cok sevdgm arabama binemyorm binsemde korka korka biner oldm.demem o ki polslerin derdı tofas gurubu yanı garbanlar çünkü tofascılar arabalarndn wazgecmez parası yoktr mahkemeye gdemez avukata para vermz mahkeme masraflarını karşlayamaz 154 tl yazyolr mahkeme masrafları 800 tl tutuyor gerisini şız anlyn.birde sunu eklemek istyorm polislern her yazdgı cezanın yüzde 10 nun maaşna yansıdgnı biliyormuydz..!öğrenmis oldunz..

  68. tutkuu diyor ki:

    aynen haklısınız arkadaslar cezayı gucu yetene yazarlar garıbana parası olnla ugrasmazlar korkudan korkarlar parası olandan garıbanın parası yok elı mahkum bısıy yapamaz ama zengının parası var guclu ugrasır hesabıı yanı hersekilde olan garıbana oluyor.

  69. omer diyor ki:

    kardeşler şimdi yasak mı deilmi ? nedir son durum ?

  70. Eren Avcı diyor ki:

    Herkeze iyi geceler.Yorumları okuyorumda arkadaşlar bazı arkadaşlar diyorki tutanagı imzalamayın.Bana kısa zaman once telefonla konusmadıgım halde ceza kestıler.Telefonlar konusuyormusum gibi gormus sozde polıs arkadas.Tutanagı ımzalamadım adam kendı ımzaladı verdı elıme :) 75 TL cıvarlarındaydı sanırım ceza unuttum.Mahkemeye versem emınım kazanırdım ama mahkemeye versem astarı yüzünden pahalıya gelecek ve zamanını harcayacaksın.Kısaca sı yukarı tükürsen bıyık aşağı tükürsen sakal.Biz burdan istediğimiz kadar kendimizi yırtalım bizler koyun olduğumuz için hep mağduruz !!! İyi akşamlar.

  71. ismail diyor ki:

    bugün yolda yanımda giden polis durdurdu 154 tl ceza yazdı filme aracı trafikten men etti 2 gün izin yazdı bu ne yaa arabayıda yeni aldım daha

  72. doğan sl diyor ki:

    arkadaşın biri polis uygulamasında durdurulmuş.cam filmi yok polis evraklara bakmış herşey tamam olkol varmı yok demiş ehliyet varmı? var şu varmı var. bu varmı var. polis sormuş mezdekenin cd si varmı arkadaş o da var demiş. polis inanmamış çal ozaman demiş kafayı taktı ya mezdeke çalmaya başlayınca polis başlamış oynamaya. eşek değilsin ya takarsın artık bi 20 lira

  73. Hırsızın hiç mi suçu yok diyor ki:

    Merhaba arkadaşlar tüm yorumları okudum, bir araç sahibi değilim şu an almayı düşünüyordum neti gezerkende öyle aklıma takıldı ve yorumları okudum…
    Çok sevgili ?! Memur arkadaşlar. çok sevgili!? yasa koyucular… sizler uyuşturuyucu üretenede satanada kullananada cezai işlem uygulamıyormusunuz.. cevabınız evettir heralde…
    Ama gelgelim insanlar kendi arabalarında güç kanaat sahip olduğu, vergisini ödediği.. ve sizin gibilerin bu vergilerden maaş alıp geçindiği bu memlekette film takıyor diye ceza kesiyosunuz… öncelikle kesilen her ceza kul hakkından haramdır sizlere bunları bilesiniz…
    İkincisi az önceki uyuşturucu örneğini vermiştim.. Kardeşiim yasaksa bunu üreten yerleri basın üretmesinler ya… git bataklığı kurut.. git satan yerleri bas sattırma… yasak kardeşim niye üretiyon niye satıyon desene… aklınız mı çalışmıyor işinize mi gelmiyor… suçsa üretende satanda suçlu…
    (bunları yazarken üretici ve satıcı arkadaşlardan özür diliyorum.. ama kullanıcılara yapılan haksızlık bunları yazdırmakta)

    Bu memlekette böyle şeyler oluyor işte… bizde yarım akıllı kişiler, sivil hayatta bi baltaya sap olamamış sosyal hayat özürlü bazı kişileri kalkıp memur yaparsa bu devlet … Plakası renkli olup camı siyahın önünde düğme iliklerler… şahin,serçenin önünde de kartal kesilirler ..
    (elbetteki memlektimizde dürüst ve böyle şeyleri görmezden gelen aklı selim polis memurları vardır onları tenzih ediyorum yanlış anlaşılmasın sözlerim.. sadece istismar edenler içindir sözlerim)

  74. harun diyor ki:

    arkadaşlar bende ceza yedim aynen mahkemeye verdim.sizede tavsiyem öyle bir durumda ceza tutanagıyla birlikte sulh ceza mahkemesine gidin

  75. harun diyor ki:

    arkadaşlar 30/1-b maddesinde film yasak demiyor eklenti cıkıntı görüşü engelleyen kaza anında icerideki şahıslara zarar veren aksesuar diyor.film yasak diye polis keyfi uygulama yapıyor

  76. grd diyor ki:

    trafikpolisi arkadaş..güzel güzel yazmışınız .kadın kaçırılmış, trafik çevirmesinde camlar siyah diye geçip gitmişler vs vs..

    Trafik polisi her çevirmede filmli aracı durdursun..İçine dışına her yerine baksın arama yapsın..Biz onada razıyız..
    Benim eşimde aracımı kullanıyor..Trafikteki öküzlerin bakışlarına maruz kalmasını istemiyorum, yazın sıcağında güneşin beni içerde kızartmasını istemiyorum.

    Her filmli cam suç unsuru olarak görülüyor..Terorist saldırıyı filmleri kaldırarakmı önliyeceksiniz? Adam onu kafasına koyduysa kar maskesiyle,camları olmayan çıplak arabadan bile yapar..

    Bu devlet havadan para kazanıcak diye böyle abuk subuk cezalar vatandaşı zor duruma düşürüyor..Artık yasa düzenlensede herkes rahat etse..Yeter bu saçmasapan cezalardan vergilerden fenalık geldi..

  77. grd diyor ki:

    yasaklamazlar kardeşim..satan yerleri yasaklamazlar .Nedenmi ? çünkü devlet bu cam filmi olayını ne tam serbest bırakıyor , nede tam yasaklıyor..Bunun tek sebebi kasayı doldurmak..Tamamen yasaklansa .Uygulama yapan yerler kapatılsa .

    Hiiç kimse filmli gezmezsse polis kime yazıcak 154 tl leri ? devlete sayısız miktarda 154 tl cikler nerden gelecek ?

    tam yasaklarmı adam..Bu onun en güzel gelir kaynaklarından biri..

    bide cam filminden ceza yiyen aracın muaynesi yanıyor..tekrar muayeneye sokmaznız gerekiyor..Bizzat başıma geldi..Dönen paraları hesap edebiliyomusunuz ? Tamamen yasaklarmı hiç güzel devmetim..Bu gerlirden mahrum edermi kendini.

  78. grd diyor ki:

    EN KISA ZAMANDA BU SAÇMASAPAN FİLM YASAĞININ KALKMASINI DİLİYORUM..
    FİLMDEN CEZA YİYEN HERKES LÜTFEN ÜŞENMESİN MAHKEMEYE BAŞVURSUN..

    GÖRÜŞÜ ENGELLEYECEK FİLM TABAKASI DİYE GEÇEN ŞEY BİZİM ARAÇLARIMIZA TAKTIĞIMIZ AÇIK TON FİLMLER DEĞİL..BİLİRKİŞİ BU YÖNDE TESPİT YAPIYOR ZATEN..

    BEN BÖYLE Bİ CEZA YER YEMEZ SOLUĞU MAHKEMEDE ALICAM..HERKES ÖYLE YAPSIN..BU GARİP OLAYA ELBİRLİĞİYLE BİR DUR DİYELİM ARTIK..

  79. grd diyor ki:

    DEVLET BU FİLMLERİN İTHALİNDEN YÜZDE 18 VERGİ ALIYO…YAPAN YER ” OTOMOBİL CAM FİLMİ UYGULAMASI” DİYE FATURA KESİYOR.YÜZDE 18 DE ORDANN ÖDÜYORUZ…

    AMA KULLANMAK YASAK…BU NE SAÇMALAIKTIR ????

  80. MHMT diyor ki:

    ARKADSLAR GEÇEN HAFTA MUAYENE YAPTIRDIM ARACIMI CAMLAR FİLMLİYDİ HİÇ BİŞE DEMEDİLER BUGUN İKİ KERE POLİSLER DURDURDU 1.DE HİÇ BİŞE DEMEDİLER 2. SEFER SORGUSUZ SUALSIZ FİLMDEN CEZA YAZDILAR 166 TL BENİM NETTE BAKIYORUM YASAK KALKTI YAZIYOR AMA POLİSLER ÖNÜNE GELENE CEZA YAZIYOR NE AYAK ANLAMADIM DEVLETİN PARAYAMI İHTİYACI VARDA BUNLAR HER ÖNÜNE GELENE RASTGELE CEZA YAZIYO SACMALIKTAN BASKA BİRŞEY DEGİL BU YAPTIKLARI

  81. doğan sl diyor ki:

    Trafik memurları dikilmiş durur
    el kol kımıldar kaşlar çatık
    sopalarının ucunda hürriyetimiz
    trafik memurları dikilip duracak
    sokaktakiler birbirlerini sevmeği öğreninceye kadar…
    NAZIM HİKMET

  82. 55nv413 diyor ki:

    Bende dün yedim 30/1b den 166 tl fılm +egzozdan 2 ay once gene aynı polısten bırkez daha yemısdım cok kıllık yabıyor her sebebe bı kılıf buluyor bugun baska bır polıs cewırdı sordum ben bısı demem fılme ama kılın tekı gelır yazar dedı :S sawcılıga sıkayet etmeyı dusunuyorum :S ..

  83. grd diyor ki:

    154 olan film cezası 166 tl olmuş..Biri şu olaya dur desin artık..

    Her filmli arabayı durdursunlar ..Didik didik arasınlar..Ama şu saçmasapan cezayı yazmasınlar..Özellikle spor arabalara kıl oluyor benim kompleksli ezik polisim..

    Eniştemin 5 kapılı normal arabası var..onu kimse durdurmuyor..bende tek kapı coupe araç var..polisler nerdeyse yan yoldan önüme atlıyolar durdurmak için..

    Film cezası yiyen herkesi savcılığa gitmeyi öneriyorum..Hiçbirimizden ses çıkmazssa canımız yanmaya devam edecek çünkü..

  84. karabela komser diyor ki:

    Camfilminin serbest olmasını isteyenlerin çoğu yasal yasal olmayan işler peşinde koşanlar ya da sevgili,manita adına ne derseniz deyin fuhuş için kullananladır.Genelleme yapmıyorum Daha dün sote bir yere filmli kartalıçekmiş eleman,anons birlikte arabadançıktıİçinde çocuk ve annesi kayınçısının karısı ile aşk yapıyor Filmden aynen işlem…bitene kadar devam

  85. KARABELA diyor ki:

    Polis kanun ve yönetmeliklere göre haklı olarak ceza yazıyor.Ben kanun ve yönetmelikte açıkça cama film takmak yasak diyor.ne diye inatlaşıyorsunuz yok güneşten korunmakmış nerede güneş kış günü..çoğu yasak ilişki zina için taktırıyor.Dün elman kartalı ile sote yere çekmiş aracını camlar filmli aracın plakasını anons edince çıktı araçtan direksiyona 3 yaşında çocuğu oturtmuşlar arka koltukta annesi ile sarmaş dolaş bayan kim olsa kayınçosunun karısı Bizim arkadaşta yedi mahkeme cezayı iptal 30/1b film,91,sigortasız,23 ruhsatın tek sayfası yok sonuç 320 tl ceza araç trafikten men ayrıca 8 araca daha filmden işlem yapıldı Karadeniz bölgesinde İtiraz edilen film cezalarına mahkeme red ediyor Bitene kadar devam

  86. komser diyor ki:

    site yöneticileri yorumum denetimden geçmedimi neden yayınlamıyorsunuzVatandaşı doğru bilgilendirmek görevimiz değilmi

  87. grd diyor ki:

    filmli her araç aransın..didik edılsın..buna kımsenın bısey dedıgı yok..sen herhalde sürücü felan degılsın..

    boş boş savunma yapıyosun..bu kanun sadece vatandaşın cebını bosaltmaya yonelık kanundur..

    ıcı gorunemeyen her aracı arasın polis..kımsenın bısey dedıgı yok ona..her fılmlı aracı durdursun…

    cam fılmı yazın gunes ısıgını kırıyor.eşimiz kız kardesımız trafıkte daha rahat araç kullanıyor..cunku trafıkte yanındakı ayılar ıcerıyı rahat goremedıklerı ıcın taciz yapamıyor..

    at gozluklerını cıkart oyle bak olaya.bodozlama düşüncelerinden kurtulursun belkı bıraz

  88. grd diyor ki:

    bu olay neden tamamen yasalanmıyor biri bana soylesın..Neden ithaline izin veriliyor ?

    Neden uygulama yapan yer bana ” OTO CAM FİLMİ UYGULAMASI ” yazılı fatura verebiliyor ??

    Bu işi ya tam yasaklayın kimse takmasın..Yada serbest bırakın kardeşim..Bu ne saçmalıktır..İthali serbest, satışı serbest, uygulaması serbest ..amaaaa kullanması yasak..Saçmalığın dik alası..

  89. karabela komser diyor ki:

    Ben bu işin uygulayısısıyım ve yöneticisiyim Benim işim kanunları uygulamak…Benim ve personelimin aracında film yok Bizim de ailemiz var.İşinize gelmeyince at gözlüğünü çıkar diyon.Film satışı yasaklansın görüşü saçma her şey sizin demenizle olmuyor.Aracın dışardan bakınca içini görmesem 30/1b yi uygularım Elimde mahkemece ret kararı var.Avukat film cezasını iptal ettirmiş muabbeti çoklarını mağdur ediyor.O karar emsal değil o kişiyi bağlar.Bizim tavizsiz devam edyazdıklarımız niye iptal olmuyor.Yasa da serbest olana kadar uygulamaya devam ettireceğim Devletin kasası ile alakası yok ben ve personelimher türlü araca bunu yapıyoruzİşimizi seviyoruz görevimizi hakkıyla yapıyoruz İşinize gelirse

  90. grd diyor ki:

    siz bu kanunu kendi egonuzu tatmin etmek için kullanıyorsunuz çok belli..Yoksa son model jipler ve mercedeslerde bu uygulamadan paylarını düşeni alırdı..Ama öyle bişeyi gören duyan yok.Sadece siz söylüyorsnuz herkese uyguluyoruz diye..

    Birde benim resmii olsun, sivil olsun .Gördüğüm tüm polis araçlarının camları filmli..Bununda aksini söylüyorsnuz ama halk gördüğüne inanır..

    Siz hangi bölgede kamsorsiniz.Onu açık açık bi yazarmısınız..Bizzat gelip bakalım sizin araçlar filmlimi değilmi..Bence hepsi filmlidir..

    Benim maddi durumum yüksek..Çok şükür..Siz ego tatmini için bu cezayı yazın..ben ise tekrar yaptırıcam..Siz yapın ben yeniden yaptırıcam..

    Bu hengamede devletimin kasası dolacak belki..Olsun dolsun.Yeterki kanunu kendi egosunu tatmin etmek için kullanan trafikçilere cevap olsun..Ceza yazıldığında mahkemeyede başvurucam..Benim filmlerim en açık ton..Buyrun uygulayın 30/1b yi..

  91. karabela komser diyor ki:

    Sayın Grd rumuzlu vatandaş…. kimin egosu olduğu belli paran varsa senin var bana ne …para ben de de var .Ben bu işi zevk için ve sevdiğim için yapıyorum.araştırsan nerede görev yaptığım yazıyor.Resmi araçlarda film olduğu doğrudur.Ama ben kendi sorumluluk alanımdan sorumluyom.Ben aracımda film yok diyorum.Siz inanmıyorum diyorsunuz yalanı da sevmem kendini beğeneni de bizim işimiz bu…Belki size ceza yazmazlar zaten ince filmlere bizde yazmıyoruz.Trafik yönetmeliğine bakarsanızcama film yapıştırmak yasaktır diye yazıyor..Mahkemeye başvurman en doğal hakkın sonucu önemli………….

  92. makinist bekir diyor ki:

    arkadaslar bende 154 tl yedım ve gunes benı gercekten rahatsız edıyor . fılmlerı sokmustum tekrar taktırmak ıstıyorum fakat arastırayım derken bu sıteyı buldum. ve komserın yazdıklarına ıtafen bennde yazmadan duramadım.

    d.anadoluda – guneydoguda bırak cam fılmını sigorta – fennı muayene- egsoz emısyonu vs. . . gibi olması gerekenlerı kontrol edebılıyorlarmı. radar uygulaması cam fılmı uygulaması emnıyet kemerı uygulaması yapa bılıyorlar mı ? şimdi komser oradan cıkacak dıyecek kı ben yetkı alanımda yapıyorum. belkı yapıyorsundur ama yapan binde bir, senın dedıyın fuhusu yapanda binde bir ozaman ben neden bu özgurluyumden kısıtlanıyorum. diyorsunuz aracın içini göremıyormus. panelvan kasaları, jeepleri, renklı cam aracların ıcını nasıl görusyorsunuz galıba sizde lazer otesı bir gözluk var. devletın kanunu ayaklarınıda gecelım. bal gıbı ekonomıye para lazım dıyerek mılletın kanını emmeye basladınız. afyon emnıyetı resmen sokaklarda fınk atıyor. ceza yazmak ıcın gözumun ustundekı kasımı bahane edıyor bu uygulama tuncelı, diyarbakır, mardın, mersın, batman, bingöl, siirt vs illerındede yapılıyormu? yada o bölgede karakoldan dışarı cıkarken eskortla mı gıdıyorsunuz. bırakalım vatandasın kanını emmeyı site yönetımı lutfen bu yazımı yayınlayın sızlerden rıca edıyorum komserım okusun

  93. grd diyor ki:

    kanunda camlara ” görüşü engelleyecek film tabakası” yapıştırmak yasak diyor..

    Araçtaki filmlerin görüşü engelleyip engellemediğine polis kendi iradesine göre karar veriyor..Yanlış olan bu.

    Bilirkişi bu yüzden var..Mahkemeler bu yüzden var..Polisler her filme ceza kesecek özgürlükte sanıyorlar kendilerini..

    Bu konu ya açıklığa kuvuşturulacak, ya tam yasaklanacak, yada tam serbest bırakılacak..Bu belirsizlikte olan vatandaşa oluyor..

    Polisin insiyatifine bırakıldığı için, bastıralamayan egolar ve eziklik psikolojisi sonucu yazılan cezalar devreye giriyor..

    Tamamen yasaklansın en önce ben çıkarıcam filmlerimi…Ama bu ne belirsizliktir böyle ??

  94. cafer diyor ki:

    mrb. 20.01.2013. günü fsm köprü çıkışında aracımdaki cam filmlerinden dolayı 166 tl para cezası yazıldı bana ben yasak olmadığını biliyordum görevli memur kesinlikle yasak olduğunu söyledi bu işin aslı nedir ne yapmalıyım ? teşekkürler

  95. karabela komser diyor ki:

    ARAÇLARA AİT TEKNİK ŞARTLAR VE ARAÇLARIN KARAYOLUNA UYGUNLUĞU

    Madde 63 – (Değişik fıkra: 09/09/1997 – 23105 S. R.G. Yön/7. md.) Araçların; yapım, kullanma, karayoluna uygunluk ve trafik güvenliği bakımından Bayındırlık ve İskan Bakanlığının görüşü alınarak, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca çıkarılan “Motorlu Araçlar ve Römorkları Tip Onay Yönetmeliği, Araçların İmal, Tadil ve Montajı Hakkındaki Yönetmelik” ve buna paralel olarak çıkarılacak diğer yönetmelik hükümlerine uygun durumda olması mecburidir.

    Yurtdışından getirilen ve birinci fıkrada adı geçen Yönetmelik hükümlerine uygun olarak imal, tadil ve monte edilen araçlara Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca veya bu Bakanlığın yetki vereceği kamu veya özel kuruluşlar tarafından “Karayolu Uygunluk Belgesi” verilir.

    Askeri araçlarla, raylı sistemle çalışan ve iş makinesi türünden araçların, karayolu uygunluk belgeleri ilgili kuruluşlarca düzenlenir.

    (Ek fıkra: 09/09/1997 – 23105 S. R.G. Yön/7. md. ; Mülga fıkra: 25/06/1998 – 23383 S. R.G. Yön/5. md.)

    Karayolu uygunluk belgesi olmayan araçların tescili yapılamaz.

    Ayrıca, taşıtların camlarının görüntüyü değiştirecek seviyede renkli kullanımı veya camların üzerine renkli film tabakaları yapıştırılması yasaktır.
    Arkadaşlar bu kanunun 30 /1b maddesinin dayandığı 2918 sayılı karayolları trafik yönetmeliği…..Türkiyemin her tarafında geçerli….
    Makinist Bekir Beye….cam filmli araç kullanmaman özgürlüğüne ne gibi engeli var..Ben 18 yıllık meslek hayatımda bu yasak Ehliyet almak kolay da ondan..Kanunu yönetmeliği bilmeyene ehliyet verirsen ancak polis ego tatmin ediyor der cahile ne desen nafile….Bir de ülkemi doğu batı diye ayrım yapmanı uygun bulmadım.Bimere yazarsanız hangi ilde kaç araca filmli araçtan işlem yapıldığını cevap alabilirsiniz Hayırlı geceler………

  96. fatih24 diyor ki:

    Bugün(20/01/2013) cam filmlerinden dolayı 166 tl ceza yedim.Evet kanun ,yönetmelikler aracımda film olması durumunda cezai işlem uygulanacağını yazmakta ancak bir üniversite öğrencisi olarak kanunları bildiğim araştırdığım için bu cezai işlemin tüm vatandaşları kapsaması gerektiğide T.C Anayasasından bilmekteyim.Ben bu cezayı İstanbulda 16 plaka aracımla yedim ve ceza yazarken arkaya dönüp baktığımda 34 plakalı diğer filmli araçları polisleri durdurmadığını görünce hem beni durduran hem cezayı yazan polise diğer filmli araçları neden durdurmadıklarını sorunca ‘sen bana emir veremezsin’ cevabını aldım.Ve doğal olarak haksızlığa uğradığım duygusuyla tartışmaya başladım tartışma esnasında polislern verdikleri cevaplar,bize kota veriliyor ceza yazmak zorundayız oldu.Bende iyide benimle durdurmadığın adam arasındaki fark ne ? beni neden durduruyorsun dedim verilen cevaplardan polislerin sırf kanun koyucunun yasalarını ve amirlerinin emrinden çıkmamak için ellerinden geleni yapan hatta varlık sebepleri(vatandaşın güvenliğini sağlamak)ni dahi unutttuklarını anladım.Aldım cezayı bastım marşa tam yola çıkcaktım yanımdan vw caravella geçti ama yan arka full filmi gittim polise sitemkar bir şekilde neden durdurmadın bu aracı dedim bana canım istemedi dedi.Burdan görevini dürüst yapan polisleri ayırıyorum ancak bana bu cevabı veren poliside hiçbir şekilde polis,kamu görevlisi nazariyle bakmıyorum.Bir uygulamam varsa herkesi kapsar ve eşitlik söz konusudur.Tombala misali kafana göre araba çevirip ceza yazmak hiçbir hukuk devletine yakışmaz

  97. bekir çakır diyor ki:

    sayın komser BİMER İ DE TRAFIK KANUNUN 30/1 MADDESINIDE BILIYORUM.Bimere yazdıgımda turkıyenın heryerınde kanunlar aynıdır uygulanır dıye cevap geleceyınden hiç şüphem yok. keşke imkan olsada SİZİNLE AYNI ARAÇTA EDİRNEDEN HAKKARIYE gidelim bakalım doguya gıttıkce nasılda kanunlar görülmezden geliyor gerçi hoş sende biliyorsun ama ülkeyı doğu batı demekle suçlayarak laf kalabalıgına getırıyorsun. cam filmi olmadan güneş benı rahatsız ediyor. dyorsunuz işde fuhuş için kullanılıyor vs. ozaman renklı cama neden musade var. panelvana neden musade var. yoksa renklı cam olunca panelvan olunca görüşü engellemıyorda camda fılm olunca mı engellıyor ?

    ayrıca 30/1 maddeyi iyi oku b) (Değişik bent: 21/05/1997 – 4262/4 md.) Diğer eksiklik ve bozuklukları bulunan araçlarla, görüşü engelleyecek veya bir kaza halinde içindekiler için tehlikeli olabilecek süs aksesuar eşya ve çıkıntıları olan araçları kullananlarla, karayolunu kullananlar için tehlike yaratacak şekilde olan veya görüşü engelleyecek ve çevredekileri rahatsız edecek derecede duman veya gürültü çıkaran araçları kullanan sürücüler 3 600 000 lira para cezası, İle cezalandırılırlar.

    buradada görülüyorkı kanunu istediğiniz görmek istediğiniz gibi görüyorsunuz. yanı film yapıştırılmaz edilmez demıyor. camdakı film benım görüşüme engel değil engel olmadıgı içinde yasak değil. KOMSER BEY

  98. grd diyor ki:

    Polis gıcık olduğu araca filmden dolayı ceza kesiyor..İstemediğine yazmıyor..

    Dayımın Porche jipi var..Tüm camlar filmli kimse durdurmuyor..Ben tek kapı coupe aracımla yola çıktığımda polisler nerdeyse önüme atlıyolar durdurmak için..

    Bu yasa açıklığa kavuşssun artık..Filmli araç madem yasak muayeneden de geçemesin, trafik polisinin yanından da geçemesin..

    Bu yasa trafik polislerinin kendi insiyatifine bırakıldıkça daha sinirler çok gerilir..Vatandaşın cebi boşalır, devletin kasası haksız cezalarla dolar..

    Ya tam yasakla kimse gezemesin, araç muayeneden geçemesin..Yada serbest bırak, sömürme vatandaşı..

    Polisle vatandaş sürekli karı karşıya geliyor..

  99. grd diyor ki:

    ÇOK ZEKİİ KOMSERİM :

    Ayrıca, taşıtların camlarının görüntüyü değiştirecek seviyede renkli kullanımı veya camların üzerine renkli film tabakaları yapıştırılması yasaktır.

    Bizim taktığımız filmler görüntüyümü değiştiriyor ? Görüntüyü değiştirmek ne demek?

    Kanunda geçen bu cümle her yere çekilir..Benim aracıma sen binersin görüşümü engelliyor dersin..Ben binerim yoo rahatça görüyorum ben derim..

    Kişinin göz sağlığına göre değişkenlik gösterebilecek durumdur…

    Kime göre, neye göre görüşü engelliyor?Kanundaki bu cümlenin ne yazıkki ucu açıktır..Bu yüzden filmden ceza yiyen herkes mahkemeye başvursun.

    Bilirkişi raporuna göre görüşü engellemediği tespit edilirse, o cezayı yazan memuru dava etme hakkımız var.Bu hakkı kullananlım..

    Bu kanunu istediğin yere çekip kendini haklı çıkarmaya çalışıyosun.Beni cahillikle suçluyosun ama ne yazıkki kendin komik duruma düşüyosun..

  100. grd diyor ki:

    camları filmli olan arkadaşlara tavsiyem çevirmeyi uzaktan gördüklerinde,camların hepsini indirip polisin içeriyi görmesini sağlamalarıdır.

    ben uzaktan çevirme gorunce cam tavanıda açıyorum ,içerdeki ışığıda, yan camlarıda..Polis beni tabak gibi görüyor..Bunları yapmayanı zaten durdurup didik arasın..Ona lafımız yok..

    Amaaaa bana ne zaman ” ooo son model arabayı almışın altına ,yaşıyosun valla, gel bakalım sana filmden bi ceza keselim , bak biz burda soğukta nöbetteyiz” dediği anda çileden çıkıyorum..

    Birader benim hayat standartımla seninki bir değilse bana gıcık olmanmı gerekir? Ben babamın parasıyla değil alnımın teriyle almışım bu aracı kii seni bu ne ilgilendirir ?

    Adam beni dışardan net olarak görür, ama yok der görüşümü engelliyo filmler..Basar cezayı..

    En açık ton film takıpta çatır çatır ceza yiyen arkadaşlarım oldu..Sebebi polisin görüşünü engellediğimiydi acaba ? Hiiiç sanmam

    Yasadaki bu belirsizlik sürdükçe biz daha burda çokk çene tüketiriz.

  101. karabela komser diyor ki:

    Sayın Bekir bey ikili polemiği sevmem..Her yıl içişleri bakanlığı tarafından teşkilata cam filmli araçlara 30/1b maddesinden işlem yapılacak diye genelge gelir..Cam filmi sizin görüşünüze engel olmuyormuş bana ne…… ben dışarıdan bakınca sürücüyü ve aracının içini göremez isem hiç kaçarı yok işlemi yaparım Sürücünün emniyet kemeri takılımı cep telefonu ile görüşüyor mu nasıl anlayacağım kanunu tersten okursan sana katılırım Bizler detaya ineriz.Yukarıda 30/1b maddesine atfen araç camlarına film takmak yasak diyor bunu ben yazmadım.Lütfen okuyunAyrıca, taşıtların camlarının görüntüyü değiştirecek seviyede renkli kullanımı veya camların üzerine renkli film tabakaları yapıştırılması yasaktır bu yönetmelik 63.maddesi ben itiraz savunmamda bunu yazorum Şükür hiç bir itiraz aleyhimize sonuçlanmadı.Cezasız ve kazasız günler dilerim

  102. grd diyor ki:

    arkadaşlar filmden ceza yiyen herkes mahkemeye başvursun..

    polisler açık ton filmede kafalarına göre ceza yazıyor..

    mahkemede, bilirkişi raporunda, içersinin göründüğü tespit ediliyor..o ceza yazan polisi dava etme hakkımız doğuyor..

    bizim kullandığımız 1 ve 2 no olan filmler, yani çok koyu olmayan filmler ” görüşü değiştirecek ve engelleyecek seviyede” tanımlamasına uymadığı için mahkemede hak iddia edebiliriz..

  103. karabela komser diyor ki:

    Kanunun hükmü ve amirin emri
    TÜRK CEZA KANUNNU
    MADDE 24. – (1) Kanunun hükmünü yerine getiren kimseye ceza verilmez.

    (2) Yetkili bir merciden verilip, yerine getirilmesi görev gereği zorunlu olan bir emri uygulayan sorumlu olmaz.
    Her gün bilip bilmeden yazıyon zengin olabilirsin ama bilgin yok…..Mahkemeye beni ver mesela……Ben emir veriyorum memurlarda filmli araca işlem yapıyor…Dikkat et.de mahkeme sonucu memurun haklı olduğuna kanaat getirilirse….Bir de haksız şikayetten tazminat ödeme….örnekleri çok….polis artık profosyonel çalışıyor.Cam flimli aracın resmini çektiriyorum…….Gelsin de o bilirkişi benim yazdıklarımı iptal ettirsin…Gerçi biz aracın içi görünüyorsa işlem yapmıyoruz ama film yasak…Koyu olanı da sökmesi konusunda o anda sökerse ceza yazdırmıyorum Yaaaa film yasak değil diyenlere aynen işlem mahkemeye müracat etmesini ve 21/11/2012 tarihi mahkeme kararını vatandaşa gösteriyoruz
    Ayrıca, taşıtların camlarının görüntüyü değiştirecek seviyede renkli kullanımı veya camların üzerine renkli film tabakaları yapıştırılması yasaktır.Bunu okuyan hakim direk reddediyor.

    yukarıda 1.2.sınıf filmden bahsediyormu Kafana göre kendinin işine geldiği gibi yorum yazıyorsun

    Bu son yorumum bizler devam ediyoruz……Kazasız günler diliyorum…Biz yaradanı severiz yaratandan ötürü…..Allaha emanet olun

  104. Mert diyor ki:

    Bu gün saat 5 te tanıdık 3 araç arka arka gidiyoruz. Fsm köprüsünde uygulama yapıyorla ve bizi durdurdu önümdeki arabalara onlar da benim arkadaşımonlarında araçlarında filim var filimleri 1 hafta içinde sökün deyip yolladı sıra bana geldi ve bana da filim var diye ceza kesti şimdi ne yapmam gerekli ve filimde çok açık .

  105. Mert diyor ki:

    Aracıma bugün ceza kesildi ve filim çok açık hiç bir şekilde görüş engeli yok ekrar denetleme şube müdürlüğüne gitsem ceza iptal olurmu acaba.

  106. ahmet diyor ki:

    ÇOK DOGRU BİR KARAR BİZ DİYARBAKIRDAN ELAZGI GİDİYORDUK YOLDA ARABAMIZI DURDURDULAR ARABADA AİLEMİZ VARDI VE BİR KAÇ KENDİNİ BİLMEZ İNSANLIKTAN NASİBİNİ ALMAMIŞ POLİSLAR BU KANDİL GÜNÜNDE AİLEMİN ORTASINDA ARABAMA GELİP FİLMLERİ SÖKÜM ÜSTÜNE CEZA YAZDILAR BÖYLE POLİSLER YÜZÜNDEN İNSANLARIMIZ MAGUR DURUMA DÜŞÜYOR

  107. grd diyor ki:

    sayın komser vatandaşın yazdıklarını okusan yeter zaten..Benim bişey yazmama gerek yok..

    Kanunda açıklık-koyuluk tonu açıkça belirtilmeyen filmlere ceza olayını kendi egonuzu tatmin etmek için kullanıyorsunuz.

    En açık ton filme nasıl ceza yazılır? Hani ”görüşü engelleyecek seviyede” diye belirtilmişti? Bu tanımlama yetersizdir..Bu kanun eksiktir..Siz bu eksiklikten faydalanıp ceza yazıyorsunuz ve çok beddua alıyorsunuz..

    Tekrar ediyorum : KANUNDA CAM FİLMİ YASAK DEMİYOR

    ”GÖRÜŞÜ ENGELLEYECEK SEVİYEDE FİLM TABAKASI ” YASAKTIR DİYOR..

    1 ve 2 no filmler ( açık ve orta koyu filmler )dışardan bakıldığında görüşü engellemiyor..

    Filmden ceza yiyen kişi, aracının gündüz çekilmiş fotolarıyla birlikte mahkemeye başvursun…

    Polis keyfine göre ceza yazamaz..

  108. Trafik diyor ki:

    Herkese iyi günler ben istanbulda trafik polisiyim vatandasların magduriyetini anlıyorum yaptıgımız uygulamalarda acık renk olan cam filmlerine bsey demiyoruz ancak cok koyu olan aracın içi tamamen gorunmeyecek şekilde olan araclara işlem uyguluyoruz.eger ayrıcalık oldugunu dusunen arkadaslar varsa gelsin makbuZlarımıZda hangi araclara ceza uygulamışız gösterebilirim.kanunda herhangi bi seğişiklik yok ve uygulanmaya devam ediyo bilginize sunarım.kanunda tamamen bi degişiklik olmadıgı surece ve bize yazı gelmediği sürece de uygulanır.magdur olmayınız bilginize..

  109. şener diyor ki:

    slm benide 24.01.2013 te ankarada filmlerden 162 tl ceza kestiler ne yapmam gerekli cvplarsanız sevinirim

  110. erdal diyor ki:

    sök filmleri kurtul

  111. Erdal diyor ki:

    bizm arkadaşta filmden ceza yediCezaya itiraz etti.polisleri de filmleri söktütrdüğü için dava etti Fakat mahkeme cezayı iptal etmedi.Polislerinde görevlerini yaptıklarından savcılk kovuşturmaya yer olmadığı karar verdi

  112. malatyalı diyor ki:

    ALLAH VERE HERGÜN YAZASINIZ HER GÜN CEZA KESESİNİZ ….HAKSIZ YERE BEN CAM FİLİMCİYİM CAM FİLMİ CEKIYORUM ….HEMDE KIMLERE BILIYORMUSUNUZ DEVLETIN GOREVINI YAPAN BİZE VERILEN GOREVI YAPAIYORUZ DİYEN VİCADNI PERT OLMUS INSANLARA …KENDI RABALARINA CEKTIRIYORLAR ….BU NASIL BIR ADALET LAN USTEKİ YORUM YAPAN POLİSLER …..OO YUKARDA BİRİ DAHA YAZMIS SNEI MAHKEMEYE VERECEM DIYE GEL BENI DE VER KARDESS….HELE BAKAM ALDIGIN 2,000 MAASLAMI BENLE UGRASACAN ANCAK GARİBANIN ÜSTÜNE GIDESIZNIZ EY KURBAN OLDUGUM ALLAH BUNUN HESABINI SORMAYACAKMI SANIYORSUNUZ …BOYLE BIR ADALET SEKLI YOK ..PLİS EFENDILER …BUGUN BANADA YAZDILAR NO PROBLEM PARA COK ÖDERİZ ..HIII O GARIBANLARINKINIDE ALLAH SİZE HESAP SORAR..MERAK ETMEYI9N KIMSENIN HAKKI KIMSEDE KALMAZ SİZİN ….DEVLETINIZ VARSA BİZİMDE ALLAHIMIZ VAR …KALMIS YASADAN ADALETTEN HUKUKTAN BAHSEDIYORLAR ÖNCE SİZ KONUSMAYI ÖĞRENIN ONDAN SONRA GELIN POİS OLUN GELİN VATANDAŞA ADALETTEN BAHSEDIN …HER POLİS ÜSTÜNE ALMASIN YAZDIKALRIMI SADECE KAREKTERSİZ POLİSLERE BU LAFIM AÇ GÖZLÜ POLİSLERE ÖYLE POLİSLERDE TANIYORUMKİİ…ALLAH ONLARIDA KORUSUN…BİR GUN BASIMDAN GECEN OLAYI ANLATAYIM POLİS DURDUR BENI BEYEFENDI MERHABA BENDE SASIRDIM ILK DEFA BIR POLİSTEN BOYLE BIR LAF DUYDUM..MERHABA MEMUR BEY DEDIM EVRAKLARI ISTEDI BEN ARABADAN INIYORUM SİZ ZAHMET ETMEYIN BEN KONTROL EDEYIM GETIRIM DEDİ ŞOK OLDUM…EVRAKLARA BAKTI GETIRDI ARABAMDA FUL ÇAKILI BENIM FUL MODİFİYE YANİ…İYİ GUNLER KARDESIM DEDI FILIMLERIDE COK KOYU BIRAZ AÇIĞINI KULLANIRSAN İYİ OLUR DEDİ …TABI BEN NE YAPTIM SENIN EMRINDE DEDIM ABİ HEMEN İNDİM SÖKTÜMM….YANİ BUDA POLİS CADDENIN ÖNÜNE CIKIP ÖNÜME ATLAYIP DUR DUR DİYE BAĞIRAN ÖKÜZDE POLİS…SANKİ DERSİN SABAHIUN KÖRUNDA NE YAPMISSAM İŞ YERIME GİDİYORUMM..NE VAR YANI TERÖRÜSTMÜ GÖRDÜN HAYIRDIR DÜMBÜK…İNSANCA DURDUR BIR SUCUM VARSA DEVLETE BOYNUM KILDAN İNCE AMA …BU NE REZILLIK YAV NOLA HER ÖNÜNE GELENİ POLİS YAPARLARSA OLACAGI BU ….BUNU YAPAN ZATEN GARIBANLIKTAN GELME INSANLŞAR CEKEMEDIKELRINDEN YAPIYORLAR NİYE BIR MILLETVEKINLININ COPCUGUNA YAZMAYOIRSUNUZ NIYE DAŞŞAKLI BIR ADAMIN COCUGUNA YAZAMIYORSUNUZ …AĞZIMI BOZDGUM İÇİN HERKESTEN ÖZÜR DİLİYORUMM..SYAFADAKİ AMA HAK EDENE CEVABNINI VERECEKSIN …BEN CEAZ EVIDE GÖRMUSUM BEN NELER GÖRMUSUM SUNU UNTUMAYIN HER SEY UNUTULU KIMSEYEDE KENDINIZI EZDIRMEYIN…EFENDI ADAMA EFENDI OLUN KAŞAR ADAMA KAŞAR OLUN…HAKSIZ YERE BIR SEYLE KARSILASTINIZMI MERAK ETMEYIN ONLAA BAS EDECEK GÜCÜNÜZ YOKSADA KURBAN OLDUGUM ALLAH ONUNLA HESP GUNU GORURSUR MERAK ETYEIN…ADAM YAZMIS E MAIL NUMARANI ALDIM MAHKEMEYE VERCEM ONU VERME BENI VER KARDESSSSSSSSSSSSSSSS SENIN IGBILERIN COK CEZASINI YATTAIM PARASINI ÖDEDIM ALLAH VERMI9S COK ŞÜKÜR PARA……….YAZDIGIM LAFI TUM POLİSLER USTUNE ALMASIN…BEN SADECE HAKSIZ YERE GÖREVİNİ YAPANLARA SÖYLUYORUM 5 PARMAGIN BESI BIR DEGIL…İŞİNİ DÜRÜST YAPAN POLİSLERİDE ALLAH KORUSUN BAŞIMIZDAN EKSIK ETMESIN…HERKESE SAYGILAR

  113. Karabela komser diyor ki:

    Klavye delikanlısı Malatyalı…boş beleş yorum yapma…Karaktersiz polis nedir..Dümbük nedir o lafları yedireceğim sana ancak klavye karşısında yazarsın zavallım benim… gel karşıma da söyle bana… yok aç gözlü polismiş 2000 tl maaş alırmış senin paran yerin dibi girsin..senin gibi cahillere yazmaya bile eriniyorum cezaevine girmişmiş çok gün görmüşmüş camiden mi götürdüler cezaevine ….kimene… suç işlediysen cezanı çekmişin… Sana ne söylenirki Allah ıslah etsin seni seni sevmedim malatyalı bilesin

  114. grd diyor ki:

    Neyse arkadaşlar, boşyere ortalık geriliyor..Zaten millet olarak sinir stres içersindeyiz..

    Üstteki trafik memuru arkadaşın olumlu yaklaşımını keşke komserdende görseydik..Üst rütbede olan kişi daha sağduyulu daha soğukkanlı olmalı..

    Trafikçi arkadaşlardan ricam : Her filmli araca çakal çukal arabası gözüyle bakıpta sabit fikirli olmayın..BU film olayını kötüye kullanıp içinde zina vs tarzı şeyler yapanda çok vardır tabii..

    Ama sadece eşimiz, kız kardeşimiz araç kullanırken rahat etsin diye, aracımız daha güzel gözüksün diye, güneşi kırıp içerdekilerin konforunu arttırsın diye film takan çok insan var..

    Filmli araçları durdururken bunları göz önünde bulundurup, hiç aklınızdan çıkartmazsanız çok iyi olur…

    Her tek kapılı spor aracada çakal arabası gözüyle bakmayın..Ben 36 yaşındayım, evliyim.Çakallıkla, karıyla, kızla işim olmaz..Ama coupe araç tutkum var..

    Beni çeviren polisin bana zampara, çakal muamelesi yapması tepemi attırıyor..Herkese hayırlı günler..Kazasız belasız bir hayat sizin olsun..

  115. malatyalı diyor ki:

    karabela komser abi devletin rütbesiyle delıkanlılık yapan komser…sen kımsın …senın gıbıleri cok gördüm..önce yazdıklarımı dıkatlı oku ondan sonra bana hakaret et.ve beni kavgaya dövüş etmek için tahrik et.sende ıkı dakıka delıkanlı ol sende gel karşıma normal bir sivil vatandaş olarak konus bakam hele konusabılecenmı ….ben kımseye hakaret etmıyorum yazdıklarımı iyi oku ondan sonra sınırlen ..kendını haklı yere cıkar..hem zoruna nıye gıdıyor dogrulardan bahsettım dıye..ben sahıs olarak kımseye hakaret etmıyorum bunu bil birkere sen bana hakaret edıyorsun akıllı ol…bura hakaret yeri degıl bana cahıl demişsin yaa sen cahil olmasan devletın sana verdiği komser sıfatının başına karabela yazmassın hayırdır onu kullanarak mıllete işkencemi yapıyorsun …benım tanıdgım o kadar komser var hakım var savcı var hiçbirinde öyle cahılce bır sey cocukca bır sey yazmıyor..hepsınde adı soyadı yazıyor……ayrıca ben kimseden üstün degılım kımseyıde hor görme gıbı bır lukse sahıp degılım bnu bil..birr ıkıncısı o yazıyı nıye yazdım bılıyormusun senın gıbı bırı cıksında o benı durduran dümbük polisin dedıgı lafları sana ve tum halk okusun dıye yazdım canımı sıkarsan televızyona reklam bile ederım ayrıca o kunusamlarını bıle kayıt ettım cok istiyorsan sevgılı polisinin savundugun polisinin marifetini anlatayım ..benı durdurdu bana ceza yazacak abi hayırdır dıyorum en açığı içi görünüyoır şimdi sabah sabah nıye yazıyorsun dıyorum olmaz yazacam fılım yasak kardesım dedı ıyı yaz dedım ..tam tesaduf mılletvekılının oglu gecıyor egsozu acık ve en koyusundan fılım var ve artı ön camında bıle fılım var..bak bu araca nıye yazmıyorsun dıyorum ..bana ne dese iyi o mılletvekılın oglu sende olaydın sanada yazmayayım yazamda aldıgım 2000 tl maasla onlarlamı ugrasam diye bana cevap verdı bende sana kurban olacam dedım ve cezamı aldım ve telefonumu kappattım çünkü kamera kayıttaydı ama işte o senın kurnaz polisin bunu bılmıyordu …şimdi anladınmı nıye karektersız dedım ve 2000 tl maasınla benımlemı ugrasacanm dedım anladınmı komserim..bende bunun hesabını sormassan benden adi insan yoktur….hep kendınızı kurnaz sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz..şimdi bir dahada sanal ortamda olsa kımseye hakaret etme komser efendı..ben cahılsem bana sen örnek ol sen dogru yolu göster bende sana dua edeyım adama bak helal olsun dıyeyım …anladınmı cok bılmıs komser.sen büyüğüm olarak sen devlet adamı olarak sen bana dogru yolu göster gıttgım yol yanlıssa…hemen atıp tutma mılletı tahrık etme buraya cıkıpta..5 parmağın 5 i bir degıl sayın komserım bende senı sevmedım sende bunu bil ama o polisinle ugrasacam …dıkkaını cekerım yukarda yazdıgım cumlelerden sonra kımse ustune almasın dıye ibare kullanmısım…sen kurnazsın ya ben sendende kurnazım merak etme işte ben bu yuzden görmediğim bir şey klmadı dıyorum kendıme ..neyse sen yinede bana hakaret ederek sen cahıl bır ınsansın de ve benı tahrık ederek gelde karsıma soyle de…bana kurnazlık yapıp laf kalabalıgı yapma ..ne burda kımse senı tanıyor nede beni kımse tanıyor bura eleştiriye acık bır yer..biz olumsuz laflar soyleye bılırız ama sen bır büyük olarak ve devlet adamı olarak güzellikle karsılayıp dogru olanı göstercecen ınsanlara bunu benmı sana ögretem komserım ..neyse bu k dara sana laf yeter…sen beni sevmedin ama yinede allah senıde korusun ama haksızlık yapanında allah belasını versın ……..

  116. orhan gürbüz diyor ki:

    ben denizlide cam film iş yapıyorum profesyonel ama denizli ne garip bir şehir nekadar film düşmanı polis varsa sanki burada toplanıyor 2012 son 2 ayı ve 2013 dahil sanki bir karar çıkmışcasına adamlar nerde filimli araç görse ceza yadamen ama gün geçmesin yemin ediyorum 1 resmi araca filim çekiyorum yasalmı dediğimde bu resmi araç güvenlik nedeniyle yapıldığını yok suikas yok sabotaj falan filan diyip geçiyor e kendi araçları ya kendileri biniyorya kardeşim biz sökmezsek sen nerden para kazanacaksın demezlermi

  117. malatyalı diyor ki:

    ORHAN KARDEŞ ZATEN BENDE BUNDAN BAHSEDIYORUM HAKSIZLIK YAPMASALAR AMENNA YEMINEDERIM BEN DE SENIN GIBI BU İŞİ BIRAKIRIM HIC BIR ARABAYA CEKMEM VE KENDI ARABAMADA ÇEKMEM…AMA İŞTE BİZİ İSYAN ETTIREN …HAKSIZLIK YUKARDA KARABELA KOMSERE ANLATMAK ISTEDIGIM BU AMA ADAM ANLAMIYOR VE HAKARET EDIYOR …SEN CAHİLSİN DİYEREK…NEYSE CANI SAGOLSUN…VERDIGIM ORNEĞİ OKUDUYSAN GÖRMÜŞDÜRSÜN POLİSLE OLAN DİYALOĞUMU ADAM BANA DIYOR SENDE MILLETVEKILI COCUGU OLAYDIN SANA YAZMIYAYIM DIYOR BOYLE BİR CEVAP YOLU VARMI YAA SAYFADAKİ HERKESE SORUYORUMMM????????????

  118. ERDAL diyor ki:

    Arkadaşlar komsr bey doğruyu söylüyor defalarca yukarıdaki yazıları okudum cam filminin yasak oldağunu defalarca ikaz etmiş niye inatlaşıyorsunuz…Adamlar görevini yapıyor.Resmi araca film taktırmişmiş..ne var bunda adam polis..can güvenliğidir..Yakalanan şahısların teşhir olmaması için takdırması doğal değilmi?Niye polisle dalaşma gereği duruyorsunuz..Bazı kendini bilmez polisler var ben komseri destekliyorum Herkese saygılar

  119. grd diyor ki:

    Kimsenin komserle dalaştığı yok erdal..Herkes kendi görüşlerini belirtiyo.Senin gibi yalamalıkmı yapsın millet?

    Hiçbir polis kendi keyfine göre görüşü engelliyo diye bişmişlik yapıp kafasına göre 30/1b yi uygulayamaz..Hele açık ton filmlere ceza yazamaz..

    Çünkü açık ton filmler ”görüşü engelleyecek seviyede” tanımlamasına uymaz.

    Kanunda açık-koyu her türlü film yasaktır demiyor.

    GÖRÜŞÜ ENGELLEYECEK SEVİYEDE diyor..

    Ben bugun filmden ceza yesem soluğu mahkemede alır ve bilirkişi raporuyla araç içersindeki görüşü engellemediğini ispat ederim..

    Cam filmleri aşırı koyu olmayan ve ceza yiyen herkes bu yolu takip edip itiraz dilekçelerini mahkemeye sunsun..

  120. erdal diyor ki:

    grd sen ne ayaksın ya..benim yalakalık yaptığım yok senin gibi düşünmek zorundamıyım..Kafana göre kanunu eğip büküyorsun…Senmi yazdın kanunu ki zaten ince filme ceza yazmıyorlarmış bende okudum yasak bu Türkiyenin her yerinde….benim arkadaşta senin gibi esip gürledi ama mahkemede aldı havasını….

  121. grd diyor ki:

    sende anlayış kıtlığı var herhalde saftorik kardeş..

    KANUNDA FİLM YASAK DEMİYOR..AÇIK TON FİLMLER GÖRÜŞÜ ENGELLEYECEK SEVİYEDE DEĞİLDİR..

    SENİN HAYATIN YALAMALIK OLMUŞ.AYNEN BÖYLE DEVAM ET..BEN SENİN GİBİ EZİLİP BÜZÜLEMEM POLİS KARŞISINDA..HAKKIMI ARARIM.HAKKIMI ALIRIM..

  122. grd diyor ki:

    bırak yalamalık yapma burda..Bu kanunun düzenlenmemesi yüzünden, netlik kazanmaması yüzünden bir ton para dönüyor piyasada..Olan vatandaşa oluyor.

    Kanunda her türlü film yasak dese.Bu kanunda net olarak uygulansa, kimse film takmaz…
    Kimse film takmasa, cam filmi ithalinden gelen yüzde 18 lük lokum para havaya uçar.Uygulamasından kesilen artı %18 vergi havaya uçar.

    kesilen 166 tl ler havaya uçar..Yollarda bak araçların %80 i filmlidir..Hergün piyango birilerine vuruyo ödüyolar 166 tl leri..Böyle kanunmu olur..YASAKSA YASAK, DEĞİLSE DEĞİL.
    Şu olaya bile bile netlik kazandırmıyolar..

    Bu şekilde, güzel paralar dönmeye devam edecek..Cam filmi yararlı bir şeydir.Bunu o kalın kafana sok..Birçok yararı vardır okuda öğren..

    Terörist adam amacını filmsiz arabadanda gerçekleştirir.

    YA BU YASA TAM UYGULANSIN, YA SERBEST BIRAKILSIN..YOLLARDAKİ ARAÇLARIN %80 İ FİLMLİ.

    Saf saf konuşup şebeklik yapma burda..KIT BEYNİNLE MİLLETİN KAFASINI KARIŞTIRMA

  123. aziz diyor ki:

    Ben anlamıyorum devlet okadar iyi yapıyorki işini polisi halktan, halkı polisten uzak tutuyor düşman yapıyor.Kendi susuyor gülüyorum artık bu kurnazlığa askerdeki devrecilik gibi, biz birbirimizi yiyoruz onnlar sadece izliyor biz birbirimizi yemekten onlara soru bile soramıyoruz.
    MALATYALI kardeş senin anlattığın olay cok doğru.Herkezin başına geliyo 80 binliralık arabalar geçer 15 bin kalır bu böyle iş te burda zaten sınıf ayrımı mahalesef.

  124. derbeder diyor ki:

    polisler tofas sahıncılerı takmıslar kafalarına bilinç altına yerleştirmişler bizi yaz babam yaz nerde golflere ceza mercedeslere ceza nerde bu devlet!!!!!!!

  125. ömür demirkapı diyor ki:

    bende aracıma taktırdım iyide oldu bebek var eşim arabada bebek emziriyo kimse görmüyor olmasa herkes görür denize gidiyoruz arabanın içinde giyiniyoruz kimse görmüyor çok güneş olduğunda koltuklara zarar vermiyor içi o kadar sıcak olmuyor bu polislerin başka işi yokmu kırmızı ışıkta geçen yayalara ve araçlara ceza yazsalar yeter onlara

  126. ozan diyor ki:

    3 gün önce polıs durdurdu alkol kontrolu yaptı ve bana kaç promıl alkol olduğunu soylemedi adam konuşmaya aciz cunkü ve bende 22 promıl alkol çıktı imzalattığı kağıtta gördüm üzerine evrakda eksik bulamadı ve tam evrakları vereceği zaman araba niye filimli dedi ve cezayı yazmaya başladı bu mu adalet ve yanındakine diyorki hadi ya hava soğudu bir kaç tane daha yazalımda gidelim bu adalet mi şimdi haram zıkkım olsun verdiğim para saygılar herkeze polis hariç

  127. Ertuğrul polis diyor ki:

    Ankara Emniyet Müdürlüğü sitesiden online soru sorulabilindiğini görünce cam filmleri hakkında yazıyım dedim.işte kısaca ; yasalmı , veya belli bi koyuluk derecesine kadarmı yasal şeklinde sormuştum.
    Ankara Emniyet Müdürlüğünün bizzat cevabı

    Trafik güvenliği açısından otomobil camlarının, sürücüye iyi bir görüş olanağı sağlaması ve sürücünün görüş alanını kısıtlamaması gerekmekte olup, yukarıda belirtilen şekilde olan araç camlarının kullanılması durumunda, sürücüler özellikle gece görüşün daha da azaldığı zamanlarda sağ ve soldan ani olarak çıkan canlı veya cansız nesneleri algılayamamakta, akan trafiği rahat takip edememekte bununla birlikte, aracın içinin rahat görülememesinden dolayı güvenlik zafiyeti oluşmaktadır. Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca çıkartılan “Motorlu Araçlar ve Römorkları Tip Onayı Yönetmeliği” (MARTOY) kapsamında yürürlüğe konulan gerek “Motorlu Araçlar ve Römorklarının Emniyet Camları ve Cam Malzemeleri ile İlgili Tip Onayı Yönetmeliği (92/22/AT)” ve gerekse eşdeğeri olan “Birleşmiş Milletler Avrupa Ekonomik Komisyonunun R43 sayılı Regülâsyonunda” tüm camların uyması gereken teknik şartlar belirtilmiştir. R43 Regülâsyonunun 2.13.1 ve 2.18.2 maddelerindeki tariflerin kapsamında olmayan emniyet camının; ışık geçirgenliği % 70’in altında ise muhtelif deney işleminden geçmesi ve buna Sanayi ve Ticaret Bakanlığından ulusal tip onayı alınması gerekmekte olup, tip onayı düzenlenen bu tür renkli camların “E” veya “e” işaretinin yanında “V” sembolü ile gösterilmesi zarureti bulunmaktadır. Bu itibarla, araçlarda bulunan renkli camların yukarıda belirtilen teknik mevzuata uygun olması gerekmektedir. Karayolları Trafik Yönetmeliğinin 63 üncü maddesinde; “taşıtların camlarının görüntüyü değiştirecek seviyede renkli kullanımı veya camların üzerine renkli film tabakaları yapıştırılması yasaktır” hükümleri bulunmakta olup, yukarıda belirtilen hükümlere uymadığı tespit edilen araçlar hakkında, 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun 30 uncu maddesi doğrultusunda gerekli yasal işlemler yapılmaktadır. Bilgilerinize.

  128. FARUKKOÇAK diyor ki:

    BIRAKIN ALLAH INIZI SEVERSENİZ YA . NE GÖRÜS ENGELLEMESİ. CAM FİLMİ KÜÇÜK KAZALARDA CAMIN PATLAYARAK İNSANA ZARAR VERMESİ VE GÜNES TEN GELEN ULTRA BİOLE ISINLARI KISITLAYARAK YADA ENGELLEYEREK İNSANA FAYDA SAGLAMAKTA. NE ZARARI DEVLET NERDEN VATANDASI SOYARIM DİYE DÜSÜNÜYOR . BİRSEY DEMEK İŞTEYEN OLURSA *** NO LU TELEFONUMU ARASIN … BU SAYFAYI YAPAN ARKADASLARA DA TESEKKERLER

  129. mustafa diyor ki:

    Selam Bu film yüzünden ceza yiyen yiyene.Avukat beyin iptali sevindirici bir örnek. Emsal gösterilebilir mi? Sulh mahkemeleri ceza süresi dolmadan karara bağlayabiliyor mu? detayları öğrenmek isteriz. Çünkü 7 gün içinde ödeme yapılıp araç Trafiğe gösterilmez ise 15 gün sonunda trafikten men ediliyormuş. Bu sürede Mahkeme karar alabilir mi?

  130. polis ekrem diyor ki:

    arkadaşım biz trafik polisleri kanunu uygularız bizim için kırmızı ışıktaki suç neyse film cam veya cep.tel.ile konuşmak aynıdır. boş boş yorum yapacağınıza açın 2918 sayılı karayolları trafik kanununun 63.maddesini ve emniyet genel müdürlüğünün 2008/17 sayılı genelgesini okuyun öyle konuşun.ayrıca birçok kişi yok mersedese bmw ye ceza yazılmıyor demişsininiz varsa bir ispatınız savcılığa suç duyurusunda bulunmayan namerttir. haysiyetsizdir.onursuzdur.bazı arkadaşlar yok eşim kullanıyor rahatsız oluyoruz vs.yazmış bizim de eşlerimiz var ama aracımda film cam yok.bizim milletin parasında gözümüz yok bu cezalardan cebimize bir kuruş giriyorsa haram olsun.çoluk çocuğumuzu karıştırmayın.eğer haksızlığa uğradığınızı düşünüyorsanız sizde mahkemeye baş vurabilirsiniz.baş vurmazsanız sizin çoluk çocuğunuuzdan çıksın.biraz kendimizi sorgulayalım vatandaş olarak.ben bir öğretmene ceza yazdım öğretmenin dediği sizin çocuklarınız elimize düşmesin….yorumu size bırakıyorum.ceza yazdığımız zaman tepki gösterenler olduğu gibi teşekkür edenlerde var.herkes elini vicdanına koyarak yorum yapsın

  131. ümit diyor ki:

    5 senedir aracımda flm var cok cevirmeye girdm simdie kadar hic bi polis flm icn bisey dememstr dün ilk defa flmden 166 ceza yedim ve flmide cırktm arabaya daha binesim gelmiyo amk.

  132. memet diyor ki:

    bugün bende filmlerden dolayı ceza yedim üstüne de 2 gün içinde filmleri sökmezsen araç trafikten men edilird denildi. bu tamammen keyfi bi ceza bana göre hergün takım elbiseyle kravatla işe gidiyorum hergün ekiplerle karşılaşıyorum bişi yapmıyorlar.bugün sivil giyindim hemen durdurup ceza kestiler . allah belalarını versin gerçi vermiş ama haberleri yok

  133. kadir diyor ki:

    bence yanniş düşünüyorsun bende mersedese biniyorum ama yinede camlarda filim var .diye ceza yedim

  134. kadir diyor ki:

    bende sordum bir polise görüş alanını kısıtlamadıgını oda kabul ediyor fakat kaza anında cam dağılmadığı için cam bıçak vazifesi görüp ölüme sebebiyet verdiği için ceza yazıyorlar

  135. ibrahim diyor ki:

    renkl cam serbest olabilir ama film serbest olmamalı, kimse hiç düşünmüyor yan camlar kaza durumunda neden patlar yani un gibi olur. nedeni yaralanmaları engellemek ve acil çıkışı olarak kullanılabilsin diye. film olduğunda o cam patlamaz ve bıçak gibi arka koltuktakilere saplanır ve acil durumda bu filmi yırtıp çıkmakta zordur. birde hatchback araçların arkasına hapörlör takmak için mdf kestirip takanlar var. bu tür araçta arka koltukta oturduğunuzu ve başka bir aracın arkadan size çarptığını düşünün o mdf nereye kadar gelir acaba. koca koca otomobil firmaları bu bagaj kapağını mukavva gibi bir malzemeden yapmaları sadece maliyet tasarrufu değil can güvenliği amacıyladır,

  136. adnan deniz diyor ki:

    arkadaşlar ben adanadan yazıyorum haberlerde camfilmiyasagı kalktı dendi mahkeme cezayazılamaz demiş ama bana dün 169ytl cza yazıldı acaba sorarım hangisi doru hangisi yanlış benim anladıgım millete hkzızlıkla ceza yazılması degilmi ben hakkımı nerdeve kimlede arıcam adalet bumu

  137. adnan deniz diyor ki:

    kardeşim camfilmi haberlerde serbest dediler ama trafik hala cza kesiyo ben 169 ytl cza yedim bugün hani yasakdeğildi aldatmaca kafalarına göre cvp verıyolar neymiş bize boyle bilgi gelmemiş ozaman neden serbet diyolar elin avrupalısı camfilmi mdifiyeye destek veriyo bizim kiler hala osmanlıgibi yasak gerici vergici baskıcı düşünüyo insanları kandırıyolar sahtekarlık kardeşim adalet kalmamış

  138. belma diyor ki:

    bugün bakırköyde bende cam filmi yüzünden ceza yedim.bayanım trafikte rahat araba kullanıyorum camlar filmli olduğu için çünkü sokaklar öküz dolu.polis çevirdi ehliyet ruhsat istedi zaten alkol yok yani herşey tamam,aldı ceza kağıdını yazıyor söyleme zahmetinde bile bulunmuyor soruyorum memur bey bi hatammı var diye camlar filmli diyor açıklıyorum bu mazeret değil diyor o arada arkadan filmli camlar patır patır geçiyor bende diyorumki bana ceza yazarken yanınızdan geçenleride görün onlarada uygulanıyor diyor,

  139. belma diyor ki:

    bende soruyorum ülkemin polisi benden sonrakiler neden geçip gidiyor .çoçuklarımızın rızkını alıyorsunuz o para öyle kolay kazanılmıyor elinizi vicdanınıza koyun,ya herkese aynı muameleyi yapın yada insanları rahat bırakın

  140. belma diyor ki:

    lütfen bu konuyu tam olarak bilen varsa ne yapmam gerektiğini söylesin sabah mahkemeye başvurucam

  141. rüştü diyor ki:

    dogru dersin be kardeşim bizim buralarda polislerin özel arabasında dahi filim var ama bize gelince cezayı kütletiyorlar nerede bu adalet bana daha bişi diyen olmadı benim en düşük film aracın ici görüküyor bişi desinde bende bizimoradaki polislerin arabalarının fotolarını cekip mahkemeye giderim

  142. grd diyor ki:

    Filmden ceza yiyenler mahkemeye başvurarak takılı olan filmlerin ” görüşü engellemediğine” dair bilirkişi raporu almaya çalışssınlar.

    Sonrada o ceza yazan polisi haksız yere ceza yazmaktan dolayı ayrıca mahkemeye versinler..

    Bu trafikçiler iyice azıtmaya başladı..Topluca dava açılırsa ses duyurulabilir..Türk milleti koyun değildir..

  143. vedat ATEŞ diyor ki:

    merhaba arkadaslar;
    benımde canımı cok sıktı bu olay polıs arabayı durdurdu direk arabanın ıcınde sılah var mı dıye sordu? uzattım anahtarı buyur dedım kendın bak bu senın gorevın dedım . yanımdada kız arkadasım vardı cok zoruma gıttı.sonra bısey bulamayınca fılmlerı cıkart dedı.bende bana fılmlerı cıkartamazsın dedım bu yasak degıl antalyanın sıcagında korunmak ve arabada annem arkadasım dısardan bakan tıp tıp ınsanlarla goz göze gelmek ıstemıyor dedım . ve gorusumude engellemıyor ayrıca neden ceza yazıyorsunuz dedım . ben gorevımı yapıyorum dedım.160 tl kestı fılmlerıde cıkartmam ıcın 2 gun sure verdi.ben fımlerı cıkartmak ıstemıyorum ayrıca bende bu davanın takıpcısı olacam ..sadec e ne yapmam gerektıgını bılmıyorum bana yardımcı olursanız sevınırım. cezayı odeyıp ve fılmlerı cıkartık oylemı mahkemeye basvuracam…mesela fımlerı cıkartmasam 2 gun sonra yıne yakalarsa aynı sustan ne olur ..cevaplarınızı beklıyorum .. tesekurler.

  144. soner usta diyor ki:

    e ne olacak şimdi ben araba aldım trafik polisinden araç full filmm di ilk zamanlarr hç sorun olmadı zaman sonra arkadaşları trafikcinin aracını sattıgını duyunca ilk cezamı yedim hayırlısı bana yazıkk

  145. ümit diyor ki:

    Ben oto cam film ustasıyım bu cezalar kesilmeye başlandığından beri insanlar film yaptırmaya korkar oldular.1yıldır cepten yiyoruz eve ekmek götüremez olduk.Yasaksa yasak diin iş bırakalım değilse yasallaştırın işimize bakalım yeter artık.

  146. ümit diyor ki:

    benim anlamadığım renkli camlara ceza yazamıyorlar be kardeşim onunda görüşe engeli var ona neden ceza yazmıyosunda cam filmli araca yazıyosun.diceksinizki şimdi renkli cam ruhsata işli ,hayır efendim işli değil sadece renkli camın üzerinde V işareti var hepsi bu .napalaım bizde film çektiğimiz arabalara mühürmü basalım .Çoluğumuzla çocuğumuzla 1 yıldır rezil olduk cepten yemekten bir hal olduk .12 ağustos 2012 de ulaştırma ve enerji bakanlığının çalışması var dediler ivedilikle meclise sunduklarını yasallaştırmak istediklerini sölediler 6 ay geçti naptınız sıra gelmedimi.ben kendim istanbul bahçelievlerde oto cam film ustasıyım benim gibi madur olan yüzlerce esnaf arkadaşımız var biz bir cvp bekliyoruz ya yasallaştır yada yasak de millet işine baksın .Sizin iki dudağınızın arasında yaşamaktan bu millet usandı .Vergimi ödüyorum dükkanım var belediyeden gelmişler tabelanızı indirin diorlar böle bir saçmalık varmı ben işportacı diilim sanatkarım ekmeğimi çıkarıyorum bu hakkı belediyeleriniz kendinde nasıl buluyor?ayrıca cezaya hükmeden şu meşhur 63. maddenize gelince ,cezaya iştirak eden maddenin son paragrafında yazıyor görüşe engel film ve film tabakalarının kaplanması yasaktır dior .kanunlarda son paragraflar her zaman için yönetmeliğe girer.yönetmeliklere ceza kesilemez yönetmeliğin önü açıktır.

  147. ümit diyor ki:

    ibrahim bey cam filmi patlama camın patlaması anında küçük parçacıkları tutar ve sonrasında çıkmak istediğinizde araçtan elinizle itmeniz yeterli olacaktır.bu ev cam diilki bıçak gibi saplansın :) faydalı olan bişiyi zararlı gibi göstermeyelim lütfen ii günler

  148. murat diyor ki:

    benden filim camlardan ceza aldım polis beni durdurdu sandi ehliyetim yok yaşım küçük gözterdiği için baktı eksik bişey yok camları sorun etti

  149. ahmet diyor ki:

    bugün bende film yüzünden ceza yedim,televizyonlarda yasak değil dediler taktırdık ama sonuc 166 tl caza 30 puan,polisler keyfe keder araba durduruyor,yanımdan birsürü gecen oldu filmli durdurduğu yok,o polisi ve bu yasayı allaha havale ediyorum,verdiğim para haram olsun nedym

  150. hamit diyor ki:

    arkadaşım öncelikle haklısın kafalarına göre ceza kesiyorlar dur diyen de yok.amiri al şu koçan makbuzu bitir diyor polis ne yapıyor mesaisi bitene kadar önüne gelene kaşın kara gözün yeşil deyip cezayı yapıştırıyor biz müslüman millet olarakda hemen haram olsun allaha havale ediyorum gibi geçiştiriyor hakkımızı öbür dünyaya bırakıyoruz.gelin lütfen bu durumlarda iptal davası açalım emsal teşkil etsin.bu aradada sesimizi lütfen bürokratlar duysun.

  151. naim diyor ki:

    merb.arkadaslar bende cam filmi magduru oluyordum az kalsin gece 5 te giselerde yedim cezayi arabamin ici gorulmuyormus polis beni durdururken gecenin 5inde on taraftan nasil gormusse artik yanlarda film oldugunu neyse bana 30 1 b den yazdilar cezayi 154 tl tabi ben yatirmadim mahkemeye verdim mahkemede kanunda yeri olmadigina gorusumu engellemedigine ve cezanin iptaline karar verdi.

  152. titan diyor ki:

    arkadaşlar film bahane yapmayın polislerin parası bitmiş harrçlık bekliyolar bende bugün cevrildim 20 tly iş bitti adamlar kafalarına koymuşlarsa mutlaka bişey bulurlar ayrıca mahkeme kapılarındada hiç ugraşmayın hangi devlete güveniyosunuz yada hang, sorunu cöze biliyolarki verin rüşveti ceksin gitsin ben bugün 20tlye adamları günah sahibi yaptım benden aldıkları parayı alıp evlerine cocuklarına yedirirler

  153. makinist bekir diyor ki:

    önceleri bukadar milleti sıkbogaz eden yoktu malum devlete para lazım. gerçi gene komserler çıkacak şimdi alakası yok biz görevimizi yapıyoruz diyeceklerde vatandas biliyor neden oldugunu onlar ne derse desın

  154. Engin diyor ki:

    Selamün aleyküm geçen hafta trafik polisi çevirdi herşey tamam eksik yoktu cam filimlerinden ceza yedim çıkarmadım yediğm halde dün gene çevirdi çıkarmamışın dedi bende ceza kesçeksen kes uzatma dedim bana nededi biliyormusunuz sende zamparalık varmı dedi yo dedim kesmedi bunlar kafalarna göre kesiyorlar amirleri al bu defteri bitirmeden gelme diyiyorlardır adalet bumu yetkililer görsün bu yazıyı yazık ya

  155. çetin kaya diyor ki:

    bır saat onde cevırdıler benı gecenyıl muanem oldugu hale ykdıye ceza yazmıslardı sımdıde muanenı yaptırmıssın ama gelıp bıze bıldırmemıssın aracını baglıcaz dedıler sonra calıstıgım fırmenın onlara hergun crba parası veren fırme oldugunu anlayınca bu sefer camlardakı fılımlerden 166 tl ceza yazdılar bunların ne allah korkusu var ne ınsafı rabbımden tek dılegım ben aksama kadar calısıp okadar parayı kazanamıyorum ınsallah onlaradan katkat fazlası cıkar amın

  156. erdal___can diyor ki:

    slm ben konyada yasayan sade bir vatandaşım emenet bir aracla 12.03.2013 tarıhınde aracın camları filimli nedeni ile166TL CEZA YEDİM BUNUN TEK SEBEBİ SAHİN SURUCUSU OLMAM DI VE BANA CEZA YAZILDIGI ESNADA SON MODEL BİR MERSEDES GECTİ YANIMIZDAN VE SADECE GECTİ CAMLARI BENİM ARACTAN DAHA KOYU BİR FİLM VARDI BU DURUMU SİNDİREMEDİM VE MEMUR A SORDUM O NEDEN GECİP GİDİYOR DİYE CEVABI SU OLDU ONLARIN ORJİNALINDE VAR DİYE AMA BENCE OYLE DEGİL ONLAR ZENGİN VE TC CUMHURIYETINDE HERSEY ONLAR İÇİN ZATEN İLAHİ ADALET E İNANÇIM AZALIYOR ARTIK

  157. ali diyor ki:

    ben de polis memuruyum, arabamda cam filmi yok, ama yaptırmak istiyorum çünkü daha kışta olduğumuz halde güneşli günlerde çok rahatsız oluyoruz çoluk çocuk yazın hele çok fena. Asıl diyeceğim bazı arkadaşlarımızdan gerçekten utanıyorum sigortaya, muayeneye abartı egsoza, şehiriçi aşırı hıza, mutlaka yazın eyvallah. ama sırf kanunda var diye ve zifiri siyah olmadığı halde filme yazmayın be kardeşim, vallahi kul hakkıdır

  158. Selen Ulusoy diyor ki:

    Valla bende aracıma cam filmi taktırmayı düşünüyorum nedeni ise içeriye girem ışık bende dikkat bozukluğu yapıyo rahatsız oluyorum, ama bu yorumları okuyunca tedirgin oldum abimin 2012 model bmw x6 sı var alındığı gün simsiyah camlarla geldi orjinalinde öyle ama ben babamın arabasını sabah üniversteye giderken kullanıyorum fiat palio weekend 1.6 2000model camları çok açık renk bakalım ins bi sorun çıkmaz çok siyah olmasına gerek yok güneş ışığını kırsın yeter ama ilk önce acaba bi trafik polisine sorayım diyorum bakalım nedicek ona göre taktırırım.Cevabı alınca burda paylasırım,nedediğini polisin :)

  159. semra diyor ki:

    ÇOK HAKLISINIZ VE DÜŞÜNCENIZE TŞK EDERİM …BENIMDE BASIMA GELENI YAZAYIM SIZE mrb arkadaslar malesef buşekil sacmalıklar sadece bizim ülkemızde oluyor ben de 13/03/2013 gunu aynu cezayı yedım ve memuru uyardım buna ragmen o benı ılgılendırmez bende yazı yok dıye bırde beyfendı yenı polısmiş ona sevgılı arkadasım dıye hıtap ettıgım ıcın trıp yaptı bana ve bu uygulamanın bılınçsızce cok saygısızca oldugunu düşünüyorum cunkı ulkemızde otomobıl kousunda cok acımasız davranılıyor alırken buyuk bı vergı sokuluyo bunu yuttuk kullanırken gecırıyor devam dedık zaten benzın buyuk bı facıa butun bunlar yetmez gıbı kendılerı acıklayıp bellı bı yere kadar serbest dıyorlar ok essek degılız onlar gıbı duzgun en ıncesınden 1 numara dıye tabır edılenden yaptırıyoruz ve ve gecen carsamba gunu kendını bısey sanan o yenı arkadas tamamen dagdan ınme bı sekılde bana cezayı yazdı sımdı soruyorum turkıye bız ne yappalım haaa allah kahretsın bub yuzden dıger ulkeelre ımrenıyorum ınsanlık var ya yetr aama sogutmayın bukadar yanlısmıyım herkes gıdemesede tv den oto garajlar falan var yurtdısında adamlar arabalarını bırakın fılm cekmeyı komple degısılık yapıyor bısıey yok bız fılm ceksek ceza her boka ceza adılık bu baska bısey degıl ulkesının halkını s….n tek tek ülke burası

  160. Ersin diyor ki:

    Yorumları tek tek okudum.Vatandaş isyan ediyor.Tabi poliste kendini savunacak emirlere göre hareket ediyor.Fakat sistemde bir sıkıntı var.
    Ben hırsız değilim,kaçakçı değilim,aracımla adamda kaçırmıyorum.Görüşümde engellenmiyor çünkü ön camlarda film yok ki arka camlardanda içerideki ışığı açtımmı içerisi gayet güzel görünüyor..
    Madem araçtan veya içindeki kişilerden şüpheleniyorsun indir aşağı herkesi ara kardeşim çokmu zor?
    Kızı kaçırıyorlarmış ağzını kapamışlar demekki o aracı çevirmediler yoksa farketmemesi çok zor.Filmden görmedide herhangibir ses veya benzeri hiçbirşey farkedemedimi?
    Bende karşıyım 2 numara 3 numara film çektirenlere hatta mercedes marka bir araç gördüm araç simsiyah ön cam dahil içerisini kesinlikle göremiyorsun peki sormazlarmı adama bu araç hiçmi çevirmeye girmedi?
    Sistemde sorun olabilir ama BAZI memurlarında haysiyeti yokki o araç o şekilde trafikte dolaşabiliyor.Hangi kaymakamın yeğenidir bilmiyorum ama böyle görüntüler görüpte polisin bana arka camında film var demesi bana dokunuyor.
    Fakat öyle oluyor ki bazı polislerin amacı filmden ceza yazmak değil sadece ceza yazmak.Dİreksiyonu yanlış tutuyorsun diye bile kesebilir o derece :)

    Cam filmi yasağı dışında bir konuda radar cezaları şu anda gündemde 24 saat radarla kontrol yapılacakmış artık ve çoğu yerde 70km hız sınırı radar uyarısıda koymayacaklarmış artık.Adamlar yokuş aşağı yola radar koymuş.Kazaları azaltmak caydırıcı önlem gibisinden zırvalarla kandırmasınlar milleti amaçları gayet belli devletin kasasında büyük çaplı bir açık var ve kapatmak yine vatandaşa kaldı.Bu zaten hep böyleydi böylede gider gibime geliyor Allah sonumuzu hayır etsin.
    Biraz konu dışına çıktım ve çok uzun oldu ama içime dert oldu bunuda yazayım dedim kusuruma bakmayın. Herkese Saygılar..

  161. Özgür diyor ki:

    İyi günler arkadaşlar. 21.03.2013 günü ataşehirde çevirmeye takıldım.Peugeot 407 marka aracım var. Bu aracı ikinci el aldığım için ön cam dahil filmliydi, söktürmedim filmleri. Hem görüntü olarak hoşuma gitti, hemde güneş ışınlarından koruyo. Memur arkadaşımız evrak kontrolünden sonra 166 TL cezayı kesti ve aracın filmlerini 1 hafta içinde her hangi bir ilçe trafik müdürlüğüne giderek filmleri söktürüp kayıttan düşürmem gerektiğini söyledi aksi taktirde 1 haftadan sonra her hangi bir çevirmeye girdiğimde aracımı sorgusuz sualsiz bağlanacağını söyledi.
    Hiç bir şekilde uslubumu ve tavrımı bozmadan aldım ceza fişini bindim arabama. Yanımdan BMW’ler Mercedesler geçiyo hepside camları filmli onları çevirmeye gücünüz yetmiyor mu???
    Hepimiz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıysak eğer herkes aynı kurallara uymak zorunda değilmi??
    Sökülecekse sökelim hiç itirazım yok lütfen adaletin terazsini doğru kullanın.

  162. Adınız... diyor ki:

    duyduğumuza göre maliye talimat veriyormuş şu kadar ceza kesmeniz gerek diye tabi görevli memurlarada bu emri yerine getirmek düşüyor kızmayın arkadaşlar emir gelmiş…

  163. oğuz kaan diyor ki:

    Selam arkadaşlar hepinizin yorumlarını okudum benim emniyet müdürü tanıdığım var onunla sohbet ederken bu konuyu sordum. Bana aracın orjinali dışında oynama yapıldığından ceza kesiyorlar dedi. Yani içerisinin görünüp görülmemesi önemli değilmiş. Araç fabrikadan çıkışlı orjinal hali filmli olsun isterse ceza kesmezler diyo ama orjinal filmli araçlarda camında bir ibare var fabrika çıkışlı filmli olduğuna dair dedi. ondan ceza kesemezler dedi. Nitekim memur arkadaşlar filme değil aracın orjinalliğiyle oynanmasına ceza kesiyormuş.

  164. ugur diyor ki:

    Merhaba arkadaslar özgür arkadasım aynı yerde şahinlerden 23,03,2013 tarihinde memorial hast. önunde 166tl ceza yedim memur arkadas görev aşkıyla yanıyo heralde.

  165. bahtsız bedevi diyor ki:

    arkadaş bu ülkede tepeden tırnağa ne adalet war nede vicdan neymiş efendim mercedesin fabrika çıkışında varmış film orjinalmiş diğer araçlara neye dayanarak yazıyorsun kardeşim mantıklı gerekçen ne AGAYA BELEŞ durumu bu ALLAH topunun neyse…

  166. Fatih diyor ki:

    Madem film çektirmek yasak kanunen yasal değil polis araçlarında neden hepsinde filim çekili onlara kim ceza yazacak önce kendi aracınızdaki filimleri sökün ondan sonra vatandaştan isteyin neymiş efendim kendileri güvenliklerinden çektiriyorlarmış yasaksa onlarda söktürsün bu kesinlikle eşitlik ilkesine uymuyor saygılar

  167. sadedtın diyor ki:

    valla kardesım daha yenı bende aynı ceza yedım adama kaltımı fılm cezası dyorum bu seferde sende egsoz var dyor oysa benımkı orjınal egsoz anlamadım adam yazdı gectı bıde lafta anlamıyor

  168. soner erdem diyor ki:

    çok haklısın kardeş bu ülke düzelmez boku cıktı zaten araba almıycak kımse bakalım o zaman ceza kıme kesecekler

  169. mustafa diyor ki:

    sLm arkadaşlar yorumlar farklı farklı konu dışına çıkılmış biraz kimisi reklam yapmış resmen ne o birisinin abisi x6 almış üni. babasının arabasıyla gidiyomuş töbe töbe :D sadete gel mubarek insan bırak üçü beşi altıyı evet benim arabamın camları filmli 3 numara her tarafı en ön cam 2 zifiri karanlık ama hoş bi görüntüsü ve havası var trafikdeysen mal mal insanlar senin arabann içine bakmaya çalışıyo o ayrı bi hava bildiğinizden şaşmayın ufak bi cezası 155 tl gibi benim arabanın filminin yönetmenliğini sinan çetin yapdı başrolde benle asuman şener vardı filmi istanbul trafiğinde seyrede bilirsiniz arkadaşlar iyi seyirler :)))

  170. deniz diyor ki:

    bu ülkede adalet yok arkadaş ben bunu farkettim neymiş sıtop yanmıyo yaz ceza neymiş film yaz neymiş emniyet kemeri bune laaa nasıl bi adalet arkadaş allah o haksız yere insanların canını yakanların binbir belasını versin inşallah lanet olsun

  171. serhat diyor ki:

    arkadaşım sen konuya yorummu yazıyorun yoksa sülalenin mal varlığıyla havamı atıyorsun

  172. antepli diyor ki:

    slm arkadaşar bende film den ceza yedim koyu filme bende karşıyım . açık tonda şık bir şekilde film arabaya yakışıyor. ama yinede yazdılar. eğer adaletse bu araştırma yapsınlar. polislerin kendi arabalarının yüzde kaçı filmsiz. tanıdıgım bir çok polis var . bir çogunun arabası film li polis düşmanlıgım yok ama açık ton olanlara. yapılması haksızlık…

  173. Kemal diyor ki:

    iyi gunler arkadaşlar ben seat leonum var olpia renkli camdan arkadasa emanet verdim flim var diye ceze yemiş ama arabada flim yok bu ne bçim bir iş e harfi vaar camlarımda ttrafige gittim bana diyor ki e harfi olacka sadece yanında numarası varmiş bana inandirici gelmedi admlar her numarayımı yazacak tek tek sizin düşünceleriniz nedir…

  174. Volkan Aysu diyor ki:

    Peki öyleyse onlarane benim arabamın orjinel ligi araba benim cam benim film benim

  175. makınıst bekir diyor ki:

    agzına saglık

  176. onur diyor ki:

    banada cam filminden ceza kesildi hemde hiç alakası olmayan normal halk polisi benimde görüş açımla hiç ilgisi yok hatta içerisi gayet nette görünüyo böyle bişey olmaz saçmalık trafik polisi bile degil ceza yazan halk polisi

  177. ahmet diyor ki:

    ben de cam filminden ceza yedim. kemerim takılı idi her şey tamdı. çocuğum için taktırmıştım. güneş sebebiyle. polislere artık acımıyorum. ölürlerse zerre kadar acımam artık. oh çekecem. çok sinirliyim

  178. ALİ DİYORKİ diyor ki:

    SELAM ARKADAŞLAR İKİBİN ONİKİ YILINDA FİLİM YASAGININ ORTADAN KALKTIGINA DAİR RESMİ GAZETETE YAYINLANDI BENİM ARACIMDA FİLİM VAR 166 TL CEZA YEDİM YETERİNCE DEVLET VERGİSİNİ ALIYOR BİZDEN VATANDAŞ DİYEDE BU KADAR SIKMANIN BİR ANLAMI YOK YANİ TÜRKİYENİN BÜTÜN SORUNU BİTTİ SIRA VATANDAŞA GELDİ YETERİNCE GECİM SIKINTISI ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR 700 TL MAAŞ AL 400 EV KİRASI ÖDE TRAFİK CEZASI ÖDE ARTIK GÜCÜMÜZ KALMADI YA ALLAH SONUMUZU HAYIR GETİRSİN

  179. ali diyor ki:

    arkadaşlar bu gün polis düşmanı ettiler beni.neymiş efendim aracım çok yakışıklıymış küçük bir film cezası yazacakmış 166 lira.kendiler pintiliklerinden burunlarının bokunu yiyorlar 5 kuruşa tenezzül ediyorlar bana 166 liradan sakız parasıymış gibi konuşuyor.allah versin cezalarını.namusuyla çalışan memur arkadaşları tenzih ederim.

  180. hasan diyor ki:

    BİR SORUM OLACAK NET BİLENLER CEVAPLASIN LÜTFEN:
    SADECE FİLMLİ ÖN CAMLAR MI YASAK? YOKSA ARKA CAMLAR VE BAGAJ CAMIDA YASAK MI??????

  181. SUAT diyor ki:

    bugun cam filmi yüzünden 166 tl lık ceza yedim tam otobandan çıkış ta durduruldum ve cezayı yazdılar durdurulduğum da cep telefonu kulağımda konuşuyordum trafık polisi bunu gördü fakat cep telefonuyla konuşmaktan ceza yazmadı cam flimi yüzünden ceza yazdı en çok zoruma giden de bu oldu telefondan yazsa hiç sesimi çıkarmayıp cezayı kabuledip gidicektim telefona bişey demedi direk camlar filmli deyip cezayı bastı sinirlerim altüst oldu neredeyse kavga edicektim saçma sapan şeyler yüzünden milleti soyup soğana çevirdiler yine emniyet teşkilatı parasız kalmış anlaşılan para toplamaya çıkmışlar ve yanımdan 2 tane cam filmli araç geçti onları durdurmadılar

  182. MEMEUR ARKADAŞLAR BUNU CEVAPLASIN diyor ki:

    KARDEŞİM POLİS CEZA YAZMA GEREKÇESİNDE YADA FİLM SÖKTÜRME GEREKÇESİ OLARAK DİYORKİ ADAM KAÇIRILIYOR GASP FALAN FİLEN ARAÇ İÇİ GÖRÜNMÜYOR BİZDE GÖREMİYORUZ TİRİ VİRİ YANİ.. PEKİ SON MODEL ARAÇLARIN CAMLARI ZİFİRİ KARANLIK ONLARA ÇITINIZ ÇIKMIYOR SIKINTI YOK O ARAÇLAR ADAM KAÇIRMADAN KIZ KAÇIRMADAN YADA KAÇAKÇILIK YAPMAKTAN MUAF MI DA BİZLER BİLMİYORUZ???YANİ MEMURUN GÖZÜNDE SON MODEL ARAÇLARDA BU TUR OLAYLAR OLMUYOR?DEMEK Kİ BÖLE BİŞEY YAPACAĞIMIZ ZAMAN SON MODEL ARAÇLARLA YAPACAĞIZ ARAKADAŞLAR DURUM BU..PEKİ POLİS ARAÇLARININ RESMİ VE KENDİ ŞAHSİ ARAÇLARINDA FİLM OLANLARA NE DERSİNİZ HEMDE EN KOYUSUNDAN KENDİLERİNE GELDİ Mİ SIKINTI YOK..BİDE TOPLUM GÖNULLU POLİS OLARAK HALK ARASINA ÇIK LAY LAY LOM ÇİÇEK BÖCEK DAĞIT BENDE SANA ŞEVKATLE BAKAYIM OYLE Mİ..MEMUR KARDEŞ İLK KENDİNDEN BAŞLA DÜZELTMEYE ONDAN SONRA HALKTAN ÇIKAR SUÇU VAR İSE..!!!

  183. HAKLISIN diyor ki:

    Sonuna kadar hak veriyorum. Hepsinin kendi zihninde bi yasa var. Önüne gelen polis oluyor.

  184. Yaşar Söğüt diyor ki:

    Ben 30 yıl almanyada araba kullandın arabama yazıda yazdım bayrakta astım bundan dolayı en ufak kazada yapmadın cezai hiç bir uygulaması yok.Şimdi gelelim asıl konuya senelerden beri A.B.girmek istiyoruz giremiyoruz giremeyiz çünki oraya girmek için A.B.yasalarına kurallarına uymak lazım T.C.Trafık kanununu A.B.trafik yasalarına paralel olarak yeniden yazmalı diye düşünüyorum.

  185. mustafa tatlıdil diyor ki:

    Yıl olmuş 2015 mart ayı hala aynı otlakta otluyoruz.hala cam filmine yazılan cezalar bu hükümet bu garabeti çözemezse kim çözecek.iç işlerine şikayetimi bildirdim.ceza yiyenlet de iç işlerine bildirsin,mahkemeyede itiraz ettim bakalım ne olacak

Aşağıdaki alandan konuya yorum yapabilirsiniz





(Lütfen argo kelimeler kullanmayınız ve küfür içeren cümleler kurmayınız. Aksi taktirde yorumunuz yayınlanmayacaktır.)

  Cam Filmi Yasakmı 2012 Cam Filmi Cezası Kalktı
Son Yorumlar


Gizlilik Politikası  |  HAKKINDA  |  İLETİŞİM  |  
   
Theme Edited By PCKO
Copyright © 2008 - Tr-PortaL.NET. Her Hakkı Saklıdır.